הרשמה

המשחק הבא של Remedy יקשר בין Control ו-Alan Wake

Oh boy, oh boy, OH BOY!!

המפתחת לא זנחה את Alan Wake ומכריזה כי המשחק הבא יתקשר אליו ואל Control!

ביום חמישי היה לנו את האירוע ה-State of Play, אני צופה באירוע ועד כה לא רואה משהו מיוחד מדי. פתאום מתחיל לו טריילר, כשמה שהיה בולט בו היה צליל של מכונת כתיבה ומיד לאחר מכן ציטוט שלחלקינו יישמע מאוד מאוד מוכר: "Whatever you do, stay in the light". לאחר שהוכרז שזאת הרחבה עתידית של Control בכלל, הדבר ישר שלח מעריצים רבים לפתח ספקולציות, מעבר להכרזה כי Alan Wake קשור גם ל-Control, האם השניים חולקים יקום משותף? האם כלל המשחקים של Remedy נמצאים בו?

אתמול Remedy מאשרת כי בהחלט קיים יקום משותף ל-Control ו-Alan Wake (בלי להזכיר את Qunatum Break עדיין או Max Payne) וכי ההרחבה הקרובה של Control מחברת את שני המשחקים רשמית. אבל החיבור לא נגמר פה, על פי סאם לייק, מנהל הקריאייטיב של Remedy Entertainment, המשחק הבא של הסטודיו הולך להיות קשור באופן ישיר ל-Control ו-Alan Wake.

סאם לייק אמר כך: "מה שקרה ב-2010 ב-Alan Wake נכנס לתיק שנחקר על ידי הלשכה הפדרלית ב-Control, ההרחבה הבאה של Control (שתקרא AWE) היא החיבור הרשמי הראשון ואירוע ההצלבה שאנחנו קוראים לו Remedy Connected Universe, מה שיחשוף עוד פרטים עלילתיים של Alan Wake ב-Control".

דבר שמעריצים מבקשים כבר במשך שנים וכנראה לא יקבלו (לצערנו) זה המשך ל-Alan Wake, פרויקט כזה של AW2 היה כבר בפיתוח בסטודיו לפני מספר שנים, אבל על פי מקורות בסטודיו נאמר עוד בשנה שעברה כי "הדבר לא צלח" ושאין כעת תוכניות עבור משחק המשך ל-Alan Wake. אבל יכול מאוד להיות כי המשחק שדובר בו כעת הוא בעצם משחק ההמשך שאנחנו רצינו כל כך, רק בשינוי שם. כרגע אין מידע נוסף בנוגע לפרויקט המדובר, בין אם מדובר ב-Control 2, או במשחק חדש לחלוטין שמתקשר לשניים שהזכרנו כאן קודם, נאלץ לחכות לפרטים נוספים.

ההרחבה הקרובה של Control עתידה לצאת ב-27 לאוגוסט ותגיע לכלל הפלטפורמות, המשחק Control עתיד לצאת ב-Steam מאוחר יותר החודש (בלי תאריך מדויק או מחיר נכון לכרגע), ככל הנראה ב-27 לחודש כאשר ההרחבה החדשה יוצאת.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י