הרשמה

נישנושי גיימינג: 7.8.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק השמיני של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

כל השערים ננעלו (באוגוסט)

אחד המשחקים הכי מצופים השנה (לפחות בעיניי), הוא Baldur's Gate 3. המשחק החדש של Larian Studios היה אמור להגיע ל-Early Access החודש (ובכך לתת לי זמן להתנסות איתו ולספר לכם עליו), אבל השבוע קיבלנו חדשות רעות: המשחק לא יגיע אלינו באוגוסט כפי שהובטח. ההכרזה שהגיעה בטוויטר של החברה הגיעה גם עם פיסת חדשות טובות, כשהתאריך החדש, יחד עם עוד חדשות לגבי המשחק יגיעו אלינו ב-18 באוגוסט.

עוד סייברפאנק? כן, בבקשה!

בידיעה יחסית טרייה מאתמול, הוכרז כי הפרק הבא בסדרת סרטוני Night City Wire שנותנת לנו פרטים על המשחק Cyberpunk 2077 צפוי לצאת ממש בקרוב. הפרק יתמקד בבחירות החיים השונות שהדמות שלנו תוכל לעשות, בנשקים השונים ועוד. הפרק ייצא ביום שני, ה-10 באוגוסט. בינתיים תוכלו לצפות בפרק הראשון כאן למטה, או אם אתם רוצים דווקא סיכום של מה שהיה, תוכלו לקרוא את סיכום האירוע של גיא שלנו כאן.

סופ"ש מנומנם? משחק בחינם!

כמו תמיד אנחנו אוהבים להביא לכם לפחות משחק אחד בחינם כדי להעביר איתו את סוף השבוע. הפעם תוכלו לשחק במשחק היריות Borderlands 3 בחינם ב-Steam והקונסולות השונות. ב-Steam המשחק יהיה חינמי עד ה-12 באוגוסט, בעוד שעל הקונסולות השונות תוכלו לשחק במשחק עד ה-9 באוגוסט בלבד. אלו מכם שירצו לקנות את המשחק אחרי סיום התקופה החינמית יוכלו לרכוש את המשחק ב-50 אחוז הנחה.

עולים רמה

בת'סדה הכריזה השבוע בהודעה לעיתונות כי שניים מהמשחקים הגדולים האחרונים שלה, The Elder Scrolls Online ו-Doom Eternal יגיעו גם לקונסולות הדור הבא. החברה הדגישה כי כל מי שרכש את אחד המשחקים האלה יקבל שדרוג אוטומטי לגרסה החדשה, ברגע שתהייה זמינה. נזכיר כי הסופ"ש הקרוב מתוכנן להתקיים אירוע Quakecon השנתי באופן וירטואלי, כשאנחנו צפויים לקבל חדשות על כל מיני משחקים של החברה כמו Fallout 76, Dishonored יחד עם עוד הכרזות נוספות. הימור שלי? Skyrim ל-PS5. היי, GTA עשו את זה כבר, לא? 

חיות מצייצות

Animal Crossing: New Horizons הוביל לפופולריות מחודשת של משחק סימולטור החיים החמוד של נינטנדו. כמה פופולרי הוא? אז לפי Twitter שלאחרונה הוציאו נתונים לגבי ציוצים הקשורים בגיימינג - מאוד פופולרי. לפי החברה, Animal Crossing היה הנושא הכי פופולרי בציוצים ברחבי העולם בחצי הראשון של 2020. ניתן היה למצוא בעשירייה הראשונה גם משחקים כמו Fate/Grand Order, Final Fantasy ו-Fortnite. תוכלו לקרוא את הביקורת שלי למשחק המקסים של נינטנדו כאן למטה.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י