הרשמה

ג'ונג'י איטו הוזמן לעבוד על משחק של הידאו קוג'ימה

בבקשה כן!

Silent Hills זה לא יהיה, אבל פרויקט כזה יהיה מבורך (או מקולל).

אז הנה נושא שחוזר כבר תקופה לא קצרה בכלל, הידאו קוג'ימה מעוניין לפתח משחק אימה! היוצר המוערך הזכיר את הרצון בלא מעט הזדמנויות, כאשר נשאל מה צופה העתיד עבור הסטודיו שלו, התשובות לרוב דיברו על הרצון לפתח משחק אימה. תקציר הפרקים הקודמים למי שלא עוקב הוא כזה: קוג'ימה החל בפיתוח של משחק חדש בסדרת Silent Hill אשר נקרא בפשטות Silent Hills, המשחק קיבל דמו טיזר קצר ב-Playstation אשר נקרא P.T. והפך בין לילה לפופולרי במיוחד, הדמו יצא בתקופה מאוד בעייתית מבחינת קוג'ימה בחברת Konami. לאחר עזיבה מתוקשרת במיוחד, הקים קוג'ימה את Kojima Productions והוציא את Death Stranding.

ב-Death Stranding היה ניתן למצוא לא מעט הופעות אורח של אנשים מוכרים, ביניהם קונן או בריאן (Conan O'brien), ג'ף קילי (Geoff Keighley) ולא אחר מג'ונג'י איטו (Junji Ito). למי שלא מכיר, ג'ונג'י איטו הוא מנגקה (כותב ומאייר קומיקס יפני) בסוגת האימה ופעיל כבר משנות ה-80. איטו היה בעבר חלק מהצוות שעבד על Silent Hills עד שהפרויקט בוטל בידי Konami, מאז קוג'ימה ואיטו מיודדים.

לקראת יציאת אדפטצית האנימה לאחת מהמנגות הפופלריות של איטו- Uzumaki, התראיין איטו ל-Comic Con במסגרת האירוע הוירטואלי שיצרו לאחר ביטול הכנס השנה. במהלך הראיון היוצר נשאל אם כרגע הוא מעורב בפיתוח של משחק, איטו ענה: "התשובה הפשוטה היא לא, למרות זאת, אני מכיר את הידאו קוג'ימה והיו לנו שיחות על כך שהוא ככל הנראה עובד על משחק אימה, הוזמנתי גם לעבוד עליו אבל נכון לעכשיו אין לי פרטים לתת בנושא".

אז מיותר לציין שאצלנו במערכת החבר'ה מצפים בכליון עיניים לפרויקט כזה (או לפחות אני), בנתיים אנחנו יושבים ומחכים לפרטים נוספים, האנימה שמבוססת על Uzumaki עומדת לצאת באוגוסט בהפקת Adult Swim.
מה אתם חושב על שיתוף הפעולה בין השניים? ספרו לנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י