הרשמה

הפתעה: Superhot: Mind Control יושק רשמית בשבוע הבא

כשהרחבה הופכת לה למשחק

לא רק שהוא יוצא עוד פחות משבוע, הוא גם יחולק בחינם לבעלי המשחק המקורי!

אם עדיין לא שמעתם על Superhot, אז הנה לכם תקציר, Superhot הינו משחק יריות בגוף ראשון, טקטי, אבל כאשר השחקן לא זז, הזמן כמעט עוצר מלכת, מה שמאפשר לשחקן לתכנן את ההלכים שלו בזמן אמת, אבל חשוב מאוד לזכור, Super, Hot, Super, Hot. המשחק שוחרר אומנם כבר לפני קצת יותר מ-4 שנים. במהלך הזמן הזה קיבלנו גם גרסאת VR משובחת במיוחד וברקע קיבלנו לא מעט עדכונים על הרחבת Standalone שנקראת Superhot Mind Control Delete ועתידה לצאת ב-2020 עם בטאות שונות לאורך 2019.

מתחילת השנה ועד היום לא קיבלנו הרבה עדכונים על ההרחבה/משחק החדש, למעט פרסום חגיגי לכבוד 4 שנים ליציאת המשחק המקורי, נעשה מעבר זריז ל-9 ביולי וקיבלנו הכרזה כי ההרחבה סוף כל סוף עתידה לצאת ב-16 ביולי. בנוסף לכך, Superhot Mind Control Delete יחולק בחינם (אין כסף!) לכל בעלי המשחק המקורי, יותר מ-2 מיליון עותקים הולכים להיות מחולקים לכל מי שרכש את המשחק לפני תאריך היציאה של Mind Control Delete!

אז מי הם בעצם האנשים שהולכים לקבל את Mind Control Delete בחינם? על פי מסמך ה-FAQ שהמפתחת העלתה לאתר המשחק, הזכאים לעותק חינמי של ההרחבה הם שחקנים שקנו את Superhot המקורי לפני ה-16 ליולי, זאת כל עוד זה לא עותק חינמי שהגיע משירותים כגון PS plus, Games with Gold ודומיהם, בנוסף, בעלות של Superhot VR אינה מקנה זכאות לעותק חינמי של Mind Control Delete.

הנה שאלה שרבים מאיתנו כנראה שואלים, למה בעצם חברת Indie מחלקת כל כך הרבה עותקים של משחק חדש שלה בחינם? ובכן, גם כאן מסמך ה-FAQ עוזר לנו כשהוא מפרט את התשובה לשאלה הזאת: "אנחנו ברי מזל וכל זאת תודות לכם. התמיכה שלכם ושל לקוחות אחרים היא שמאפשרת לסטודיו להישאר עצמאי. אתם נותנים לנו להריץ את העסק כאוות נפשנו מבלי להתעסק בקווים תחתונים או מה הרווח שלנו. אתם נותנים לנו לעשות דברים מוזרים, להשקיע בניסויים מטורפים שלא יראו אור יום, לבנות דברים על מנת לעזור למפתחות אחרות. אתם מאפשרים לנו לעשות דברים מוזרים ונהדרים למחייתנו. זה רק נראה לנו פייר שננסה להחזיר לכם טובה. כאות תודה קטנה, אנחנו מקווים שנוכל לבצע את החלוקה המוזרה הזאת על מנת להביא לכם מעט שמחה לחייכם."

אז אנחנו כבר מחכים בקוצר רוח לצלול שוב לעולם של Superhot, לכבוד השחרור המתקרב של ההרחבה החדשה ישנו גם מבצע על המשחק בחנויות הדיגיטליות, אז אם לא שיחקתם את המשחק עדיין, אנחנו ממליצים בחום לרכוש אותו לפני שההרחבה תגיע אלינו כבר ביום חמישי הקרוב.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י