הרשמה

חברת EA מתכוונת לפתח עוד משחקי Star Wars

אוהבים את משחקי Star Wars? אל דאגה ל-EA יש עוד הרבה בדרך

“Your focus determines your reality“

מתישהו במהלך שנת 2012 התיישבו המנהלים של חברת EA על מנת לתכנן את התכנית הרב שנתית שלה. ככל הנראה שלחברה היו חסרים כמה מותגים גדולים ולכן במאי 2013 הודיעה EA על הסכם עם Disney שמתיר לה לפתח ולהפיץ משחקים תחת המותג של Star Wars. מאז חתימת ההסכם ועד היום קיבלנו 3 משחקים כשהרביעי - Star Wars: Squadrons - צפוי לצאת בחודש אוקטובר הקרוב. החברה נחלה הצלחה כלכלית גדולה עם המשחקים שהפיצה ונראה שהיא מתכננת להמשיך וללכת בכל הכח על אחד מהמותגים החזקים ביותר בעולם.

מנכל EA אנדרו וילסון (Andrew Wilson) סיפר על המשך התוכניות של החברה בכל הנוגע ל-Star Wars: "הייתה לנו הצלחה בתחום ה-FPS, ה-RPG, אקשן-הרפתקאות, MMORPG ובמובייל, אני מאמין שאחנו הולכים להצליח גם עם Squadrons. אנחנו הולכים להמשיך ולהעמיק את שיתוף הפעולה. דיסני ממשיכה להיות מאוד מחוייבת למותג". אנדרו המשיך ואמר: "יש לנו שילוב של מותג נהדר עם מומחיות וניסיון רב בפיתוח והצלחה חוצת ג'אנרים, חוצת פלטפורמות וחוצת מודלים עיסקיים. יש לנו דור חדש של מעריצים אשר מכירים את המותג ולכן אנו חושבים שיש כאן הזדמנות טובה מאוד להמשיך ולפתח את מערכת היחסים עם המותג בעתיד".

לבסוף וילסון סיפר "EA קיבלה הזדמנות מיוחדת ליצור דמויות ותוכן חדש לגמרי ביקום של Star Wars וכל זה התאפשר רק בזכות השותפות החזקה עם דיסני". אף על פי שלא קיבלנו מידע קונקרטי על משחקים חדשים שבפיתוח מבית החברה, וילסון דואג להזכיר לנו שמשחקי Star Wars מבית EA הם כאן כדי להישאר בשנים הקרובות.

מה הדבר הבא שתרצו לראות מבית EA ו-Star Wars? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י