הרשמה

שמועה: האם שנת ההשקה של GTA 6 נחשפה?

זה אמנם ניחוש, אבל זה ניחוש מושכל

אין צורך להיכנס לפאניקה, זה לא יקרה בקרוב

אם יש משהו שהאינטרנט אוהב להתעסק בו זה תאריך ההשקה של המשחק הבא בסדרת GTA. מאז יציאתו של GTA V קיבלנו על בסיס כמעט שבועי תאריכי השקה שונים כשכל פעם נאמר שהם מגיעים ממקור כלשהו שטוען שהוא יודע את הפרטים הנכונים. גם הפעם אנחנו מביאים לכם מידע שכביכול מצביע על תאריך ההשקה של המשחק אך מאחורי המידע החדש עומדת לא אחרת מ-Take Two שבבעלותה נמצאת חברת Rockstar Games. 

כחלק משיחות עבור המשקיעים סיפר נשיא Take Two על התוכניות החברה ל-5 שנים הקרובות. נשיא Take Two סיפר שהחברה מתכננת כ-93 משחקים ל-5 שנים הקרובות אך בנוסף לזה סיפר הנשיא על התוכניות הפיננסיות של החברה. Take Two הודיעה שהיא מתכננת להוציא סכום עצום של כ-89 מיליון דולר על שיווק בלבד בתקופה של אפריל 2023 עד אפריל 2024. תקציב השיווק העצום הוא גדול יותר מפי 2 עבור כל אחת מהשנים עד 2023. על פי אנשים מקורבים בתעשייה, הפעם הקודמת שראינו תקציב שיווק מנופח לעומת שנים אחרות הייתה לפני ההשקה של Red Dead Redemption 2 ולכן ניתן להניח שתקציב השיווק הענק נועד לממן ולתמוך את יציאתו של GTA 6.  כאמור אין לנו תאריך השקה רשמי אך ככל הנראה שחלון הזמנים של השקת המשחק נחשף.

מה אתם חושבים על חלון ההשקה הרחוק? מוגזם או שהסבלנות תשתלם? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:56 31.05.2020 | WarFox89 WarFox89

    זה היה ברור גם ככה שההשקה של GTA 6 עוד רחוקה מאוד מאיתנו ...

  2. 2

    20:53 31.05.2020 | elad9219 elad9219

    מקווה מאוד שזו טעות ושזה ייצא הרבה קודם. תמיד אצל רוקסטאר יש הרבה זמן בין משחק למשחק בסדרה, אבל הפעם ממש הגזימו. למרות שעם ההצלחה עדיין של GTA V, אפשר להבין למה הם לא ממהרים.

  3. 3

       | פורסם ע"י