הרשמה

כנס BlizzCon 2020 בוטל רשמית

עוד כנס שמתבטל בעקבות הנגיף קורונה

החברה מתכננת לקיים אירוע רשתי שיחליף את הכנס, כנראה שיתקיים בתחילת השנה הבאה

כמו אירוע E3 2020, טורניר משחקי הלחימה EVO 2020 וכנס Gamescom 2020 - גם BlizzCon 2020 מבוטל רשמית, כך מסרו מ-Blizzard. הכנס שחגג את כל מה שהוא החברה האמריקאית, כלל בדרך כלל הכרזות חדשות על משחקים וחבילות הרחבה למשחקים קיימים (בשנה שעברה Overwatch 2 ו-Diablo IV הוכרזו באותו הכנס) ואירועים כמו טורניר הגמר של Hearthstone וה-Overwatch World Cup. ההחלטה לבטל את האירוע מגיעה כמובן בעקבות התפרצות הקורונה שממשיכה לפגוע קשות בארה"ב.

שרהלין סמית', אחת ממפיקות האירוע הסבירה את ההחלטה ואמרה: "בזמנים כאלו, היו לנו דיונים רבים לגבי איך הכנס [BlizzCon 2020] ייראה בהינתן צעדי שמירת המצב הבריאותי של כל משתתפיו. בדיונים הללו גם עלו כל הצעדים השונים והדרכים השונות שנוכל ללכת בהן, וכמה שכל אחת מהן רק תלך ותסתבך אם נרצה לשמור על ההנחיות של משרדי הבריאות הארציים והמקומיים בחודשים הקרובים. בסופו של דבר, הגענו להחלטה הקשה שלא לקיים את כנס BlizzCon השנה".

סמית' הוסיפה ואמרה: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהחלטה זו, ובטוחים שרבים מכם מרגישים את אותה האכזבה. אני באמת אוהבת את BlizzCon, ואני יודעת שזהו רגש שכולם ב-Blizzard חולקים יחד איתי. אנחנו נתגעגע לפגישות ויצירת הקשרים עם כולכם בכנס ו'לטעון את סוללות הגיקיות שלנו' בסתיו".

בעוד שהאירוע הפיזי בוטל, Blizzard מתכננת לקיים אירוע רשתי, ככל הנראה בתחילת 2021. לגבי תאריך מדויק ומה יכיל האירוע, סמית' ציינה כי "אנחנו נספר לכם על התוכניות שלנו בזמן שנפתח אותן". בנוסף, החברה מתכננת לקיים אירועים רשתיים שיחליפו את הטורנירים של Hearthstone וה-Overwatch World Cup, כשגם לאלו אין עדיין תאריך מסודר או אפשרות הרשמה מסודרת.

מבואסים מהביטול? מחכים ל-Overwatch 2 וציפיתם לקבל תאריך יציאה כבר? שתפו אותנו!

 

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י