הרשמה

חברת Bethesda: יקח הרבה זמן עד שנציג פרטים על The Elder Scrolls VI

כמה הרבה זמן? שנים.

דברים טובים באים לאט?

זוכרים שכבר לפני שנתיים, ב-E3 2018, קיבלנו מ-Bethesda טיזר הכרזה על The Elder Scrolls: VI? מלבד כמה שניות שמראות כביכול את עולם המשחק עם הכיתוב The Elder Scrolls: VI שמרחף מעליו לא קיבלנו הרבה. למרות הטעימה הקטנה מאוד האינטרנט עשה את מה שהוא הכי טוב והשתגע לגמרי. שחקנים שלחו מאות שאלות על המשחק למפתחים בטוויטר וקיבלו מעט מאוד פרטים חזרה.

מאז אותה חשיפה של המשחק כמעט ולא שמענו כלום עליו חוץ מכמה הודעות פה ושם על ידי מפתחים ומנהלים שונים שהמשחק נמצא בפיתוח תקין ולמעריצים אין מה לדאוג. אתמול נשאל בטוויטר סגן נשיא המכירות של Bethesda פיט היינס (Pete Hines) האם נקבל מידע חדש על המשחק. היינס הגיב לציוץ: "זה (Elder Scrolls: VI) נמצא אחרי Starfield, שאתם יודעים עליו בערך כלום. אז אם אתה בא אליי עכשיו בשביל פרטים ולא עוד שנים מעכשיו אני נאלץ להוריד את הציפיות שלך."

במילים אחרות, היינס אומר לנו שכניראה לעת עתה נאלץ להישאר עם הטיזר הקצר ומעט הפרטים שקיימים על המשחק ולשמור על ציפיות והתרגשות נמוכה. כמו שפיט אמר, Elder Scrolls: VI נמצא בפיתוח אחרי Starfield שגם עליו לא שמענו הרבה זמן. אז עד שלא נדע הרבה פרטים על Starfield אין לנו מה לחשוב אפילו על הכותר החדש בסדרת Elder Scrolls.

מה אתם אומרים? האם הזמן ש-Bethesda לוקחים או נכון או מגוזם? ספרו לנו בתגובות!

 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י