הרשמה

הוכרז Mortal Komnat 11 Aftermath, ימשיך את עלילת המשחק

ההרחבה תגיע בסוף החודש הקרוב

עוד דמויות, עוד סיפור - עוד מכות!

אתמול בערב קיבלנו טיזר לחבילת ההרחבה החדשה של משחק הלחימה Mortal Kombat 11, וכמו שראינו - לא מדובר בסתם עוד חבילת הרחבה עם כמה דמויות נוספות. חבילת ההרחבה החדשה נקראת Aftermath, ובנוסף לדמויות חדשות היא גם תמשיך את מצב הסיפור של המשחק. דמויות מהעבר כמו שנג טסונג המכשף ופוג'ין אל הרוח, יחזרו לסיפור הרחב יותר של המשחק, כשהדמויות השונות חוזרות בזמן כדי לגנוב את הכתר של כרוניקה. חבילת ההרחבה תגיע ב-26 במאי ותעלה כ-40 דולר. תוכלו לצפות בטריילר המלא כאן למטה:

בנוסף להרחבת מצב הסיפור, חבילת ההרחבה גם תוסיף עוד דמויות חדשות למשחק: פוג'ין שהזכרתי קודם לכן חוזר למשחק כדמות שתוכלו לשחק איתה, וכנ"ל גם שיבה, מלכת גזע השוקאן בעלי 4 הידיים. במשבצת תפקיד האורח, אנו נוכל סוף סוף להציב את שתי המכונות הכי פופולריות מהסרטים אחת מול השנייה, כי הדמות האחרונה של חבילת ההרחבה הזו היא לא אחרת מאשר Robocop.

לא קיבלנו סרטוני משחקיות של השוטר הנאמן של העיר דטרויט, אבל בהתחשב בעובדה ש-Aftermath מגיע כל-כך בקרוב, זו רק שאלה של זמן. השקת ההרחבה גם מביאה איתה את שובם של סיומי ה-Friendships שיאפשרו לכם לסיים את הקרב מבלי לחסל את היריב שלכם, זירות חדשות ועוד פריטים קוסמטיים לדמויות השונות שלכם.

מה אתם חושבים על חבילת ההרחבה החדשה של המשחק?

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י