הרשמה

האם ניראה בקרוב שוב את Vaas?

התגעגעתם?

Did I ever tell you the definition of insanity?

העלילה של Far Cry 3 הייתה פורצת דרך וזכתה בפרסים רבים, הרבה בזכות דמותו של הנבל הראשי במשחק- Vaas. מעבר לכתיבה הגאונית עבורו, יכולת הביצוע והכניסה לדמות של מייקל מנדו (Michael Mando) הייתה יוצאת דופן. עד היום יש שחקנים רבים שטוענים שהסיפור של Far Cry 3 והדמות של Vaas היו הטובים ביותר שראתה סידרת המשחקים.

אתמול ערך מנדו ב-Reddit סשן AMA (תשאלו אותי הכל - Ask Me Anything) שבו הוא נתן לקהילת המשתמשים לשאול אותו כל דבר שעולה בדעתם. כמובן שהגיימרים לא פיספסו את ההזדמנות ושאלו אותו גם על Vass. משתמש אחד כתב: "אחרי ששיחקתי בעבר ב-Far Cry 3 הייתי שמח לראות אותך בעוד דברים." מנדו השיב לו וענה: "תודה רבה! Vaas הוא הדמות הרוחנית שלי, היצירה של הדמות הזאת תמיד תיהיה יקרה לי. עדיין מזהים אותי כ-Vaas ואני עדיין מרגיש את האהבה לדמות הזאת, זה משמח אותי מאוד. מי יודע.. אולי אגלם את הדמות בקרוב מאוד?"

מיד אחרי התגובה הזאת של מנדו קהילת הגיימרים התחילה להשתגע במחשבה שמנדו רומז על משחק המשך חדש ל-Far Cry 3 בכיכובו של Vaas, אך זה לא ניראה כל כך הגיוני בגלל מותו בסוף המשחק. שתי סברות שכן עלו ויכולות להיות נכונות הן - אנו נמצאים כרגע בתקופה מלאת חידושים למשחקים כמו Burnout Paradise ו-Crysis ואולי צפוי לנו חידוש ל-Far Cry 3 לקונסולות החדשות, או משחק חדש מבית Ubisoft (לאו דווקא Far Cry) שיכיל בו את Vaas לפני הגעתו של ג'ייסון אל האיזור. 

מה אתם חושבים, הייתם רוצים לראות את חזרתו של Vaas או שתרצו דמות חדשה לחלוטין?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:12 23.04.2020 | WarFox89 WarFox89

    אחת הדמויות היותר מעניינות בעולם הגיימינג. הייתי בשמחה רוצה לראות את ואס בעוד משחק או בפאר קריי חדש.
    לעשות רימסטר לFC3 לא ממש הגיוני כי הוא עדיין נראה מדהים - במיוחד במחשב.

  2. 2

       | פורסם ע"י