הרשמה

תפקיד ה-Moonshiner מגיע ל-Red Dead Online בעדכון הבא

הגיע הזמן לזקק קצת וויסקי לא חוקי!

תפקיד ה-Moonshiner יהיה זמין רק לשחקנים שבחרו בתפקיד ה-Trader

Rockstar חשפה כי העידכון הבא של Red Dead Online, אשר צפוי להגיע ב-13 בדצמבר, יוסיף תפקיד חדש ששחקנים יוכלו לגלם, שהוא בערך המקביל של עדכון בתי העסק שהגיע ל-GTA Online ב-2014.

התפקיד החדש הוא Moonshiner, או בעברית צחה, אדם שמוכר וויסקי לא חוקי. לפי רוקסטאר, התפקיד יתן לשחקנים "להקים עסק חדש המיועד לשחקנים בתפקיד ה-Trader שמחפשים להיות בבעלות של נכס. השיגו יכולות מיוחדות לתפקיד בעודכם משכללים את טכניקות זיקוק הוויסקי, מתחמקים מהחוק ומוציאים את המתחרים מחוץ לעסקים. אם יש לכם מזל, יש סיכוי שתשרדו מספיק זמן בכדי לפתוח חנות משלכם."

שחקנים שהגיעו לרמה 5 עבור תפקיד ה-Trader או שחקנים שהשלימו משימת מכירה בתפקיד זה יוכלו לפגוש את Maggie Fike בכדי להתחיל להשתתף בתפקיד ה-Moonshiner. אחרי שרכשתם נכס שם תייצרו את הוויסקי, תוכלו להתחיל להשתתף במשימות עלילתיות בהם תוכלו לשחק סולו או בקו-אופ. במשימות תעזרו למגי לנקום באנשים שניסו להוציא אותה מהעסקים, וככל שתגדילו את העסק שלכם, תלמדו מתכונים חדשים וטכניקות שיעזרו להפוך את הוויסקי שלכם למשובח יותר ושווה יותר למכירה. בשלב מסויים תוכלו לפתוח בר תת-קרקעי שיגיש את המשקאות שלכם, עם אפשרויות עיצוב ואפילו האופציה להשכיר להקת קאנטרי עם רחבת ריקודים שיפיחו קצת חיים בעסק הלא חוקי שלכם.

לבסוף, העדכון יוסיף את תפקיד ה-Moonshiner, את ה-Outlaw Pass השני של המשחק שמשמש כמו Battle Pass ומעניק לכם פרטי לבוש, Emotes, סקינים לנשקים, עיצובים לסוסים שלכם ועוד. כמו כן העדכון מוסיף אקדח חדש שנקרא Navy Revolver, אפשרויות עיצוב לבגדים שלכם והעלאה בכמות התלבושות שאתם יכולים לשמור בארון שלכם. כל זה ועוד יגיע ב-13 בדצמבר.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י