הרשמה

הכירו את Ring Fit Adventure, משחק הכושר/תפקידים החדש של Nintendo

Wii Fit RPG, פחות או יותר

כמובן שנינטנדו יעשו דבר שכזה. מי אם לא הם?

נינטנדו אולי מעולם לא היו ידועים בכך שהם נהנים ללכת בתלם, בין אם היה מדובר בקונסולת ה-Wii, ה-Switch או משחקים כמו ה-Labo - אבל זאת רמה אחרת לחלוטין של חדשנות.

בשבוע שעבר חברת נינטנדו הכריזה על משחק חדש בשם Ring Fit Adventure, משחק תפקידים חדש לקונסולת ה-Nintendo Switch, בו תצאו למסע להצלת ממלכה מזרועות הרשע. עד פה נשמע סטנדרטי לחלוטין, לא משהו שלא היינו מוצאים במשחקים כמו Final Fantasy או Dragon Quest. אז מה הקאץ'? המשחק כולו - השליטה בדמות שלכם, ההליכה בעולם ואפילו הקרבות עצמם, מתבצעים בעזרת תרגילי כושר.

המשחק מגיע עם שני אביזרים בדמות ה-Ring Con, טבעת אלקטרונית שמזהה תזוזות ותנודות שלה, וה-Leg Strap שכשמו כן הוא, מתחבר לכם לאחת מהרגליים. לכל אחד מהאביזרים תחברו את אחד משלטי ה-Joy-Con ותצאו למסע, כשהתזוזה של הדמות שלכם מתבצעת על ידי הליכה/ריצה במקום, והקרבות השונים מתבצעים בעזרת אימוני כושר כאלה ואחרים כמו סקוואטים, הרמת רגליים, לחיצת חזה ועוד. בסוף כל קרב תקבלו נקודות ניסיון וככל שתעלו יותר ברמות כך תוכלו ללמוד עוד מתקפות (או במקרה שלנו, אימוני כושר) אחרות.

המשחק גם כולל עוד מצבי משחק לאלו שלא מתחברים לנושא של משחקי תפקידים, כשיהיה אפשר לשחק במיני משחקים כדי להשיג ניקוד גבוה או פשוט להתאמן. המשחק צפוי לצאת ב-18 באוקטובר, ויעלה 80 דולר לכל הערכה (משחק ושני האביזרים).

 

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י