שתי רמות הקושי נחשפו בעזרת Datamining ואחת מהן לא פחות ממשוגעת
גילוי נאות, אני עובד כרגע על הביקורת שלי למשחק Fire Emblem Three Houses, ובעוד שהמשחק עצמו לא מאוד קשה, הקונספט של איבוד דמויות שנפלו בשדה הקרב גורם לכל קרב להיות מלחיץ מאוד. אבל, רק אם המשחק לא מלחיץ אתכם מספיק, אדם שמכנה את עצמו "DeathChaos25" מצא מידע לגבי שתי רמות קושי קשות יותר, Maddening ו-Infernal, באמצעות Datamining.
בעוד שעל מצב המשחק של Infernal אין הרבה יותר מידע, מצב המשחק של Maddening (או Lunatic), הולך להיות הרבה יותר קשה. לפי DeathChaos25, חלק מהשינויים כוללים את העובדה שלכל הקשתים במפות שהוא שיחק בהן יש את האופציה להרעיל את הדמויות שלכן, דמויות חזקות במיוחד יכולות לזוז על המפה (בניגוד לרמות האחרות בהן הן נשארות במקום ומחכות שתגיעו אליהם) ועוד דמויות של האויב מקבלות יכולות וחיזוקים כאלה ואחרים. רמות הקושי הללו מתוכננות לצאת בשבועות הקרובים, כך שאנחנו נוכל לנסות אותן בקרוב (בעיקר את Infernal המסקרן שנותן לי תחושה של מצבי המשחק הקשים של XCOM).
ולגבי הביקורת על Fire Emblem? בואו נגיד שיש למה לחכות...
שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)
משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2
בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.
המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.
כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.
מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.
תגובות
1
| פורסם ע"י