הרשמה

Ubisoft שוקלת להחזיר את מצב המולטיפלייר לסדרת Assassin's Creed

עדיין לא ידוע באיזו צורה הוא ישתלב ואם בכלל נראה אותו בקרוב

עוד מישהו שוקל לחזור ל-AC הישנים רק בשביל המולטיפלייר?

ל-Assassin's Creed: Odyssey אין מצב מולטיפלייר, והסדרה לא ראתה אחד מאז Unity בשנת 2014, אבל זה לא אומר ש-Ubisoft לא מחפשת דרכים להחזיר אותו.

בראיון ל-Game Informer, מנהל הקריאטיב של Ubisoft סיפר "יש לנו הרבה טכנולוגיות, כך שכל מקרה לגופו, אבל ל-Assassin's Creed אין מצב מולטיפלייר, ומדובר במשהו שחשוב מאוד בתחום הגיימינג החברתי, אז אנחנו בודקים את זה." הוא המשיך ואמר כי הם לא רוצים לעשות את מה שכל החברות עושות עכשיו - באטל רויאל. "כולם מדברים על Battle Royale, ויש קרוב ל-15 חברות שונות שמפתחות משחקים כאלה נכון לעכשיו, אבל כמו משחקי מובייל - רק שתיים יצליחו בסופו של דבר. רבים ימותו באמצע הדרך. חשוב להבין למה משחק כמו Fortnite נהיה הצלחה כל כך גדולה, אבל זה לא כדי שנעתיק ממנו, זה כדי שנעשה משהו אחר אבל עם אותה הגישה. אנחנו בודקים הרבה רעיונות, אבל כנראה שרק אחד יגיע למוצר סופי כלשהו."

מצב המולטיפלייר הוצג לראשונה ב-Assassin's Creed: Brotherhood והמשיך עם כותרים כמו Revelations ו-Black Flag. המצב מאפשר לכם לבחור דמות כלשהי, להיכנס למפה עם שחקנים אחרים ולהתחיל מעין משחק של חתול ועכבר. הייתם מקבלים משימה להתנקש בשחקן כלשהו, והיה עליכם למצוא אותו ולהרוג אותו בדרכים יצירתיות כדי להרוויח כמה שיותר נקודות, כל זה נעשה תוך כדי שאתם מנסים להתחמק משחקן אחר שמנסה להרוג אתכם.  ב-Unity, יוביסופט שינתה את הנוסחה ובמקום להשאיר את המצב תחרותי, הפכה אותו לקואופרטיבי. שחקנים יכולים להיכנס לפארטי עם עד 4 אנשים ולהשלים מגוון משימות שמצריכות שיתוף פעולה ותזמון מדוייק. מאז הסדרה ראתה כ-4 כותרים נוספים, אף אחד מהם לא הכיל מצב מולטיפלייר כלשהו.

Assassin's Creed: Odyssey יושק ב-5 באוקטובר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:00 04.10.2018 | kakashihatake6th kakashihatake6th

    מגניב! אחלה כתבה תמשיכו כך!

  2. 2

    13:17 05.10.2018 | WarFox89 WarFox89

    AC הוא משחק סינגל נטו לכן כל שילוב של MP מיותר בו לדעתי וסתם ביזבוז של משאבים וזמן שיכלו להיות מושקים בכדי להעשיר את חווית הסינגל.
    דרך לדגל שחור לא היה מולטי עד כמה שאני זוכר ...

  3. 3

    13:17 05.10.2018 | WarFox89 WarFox89

    מושקעים*
    דרך אגב*

  4. 4

    17:36 05.10.2018 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    שועל, היה לו מולטי אבל בקטנה: היה מיני משחק של הקמת צי ומלחמה מול אנשים אחרים. זה לא באותה הרמה כמו Unity אבל זה היה משחק בין חברים.

  5. 5

    08:54 06.10.2018 | R_man R_man

    המולטיפלייר של AC:BH היה אדיר! הוא מבוסס על נטו על מיומנות, דרש ממך את מה שדרשו מכל שחקן AC בסינגל- להשתלב בקהל, אחרת היו מתנקשים בך. בתקופה שכל משחקי המולטי היו או משחקי יריות או wow clone, המולטי הזה הביא שינוי מרענן.
    אני מצטער שלא השקעתי במולטי הזה יותר.

  6. 6

    13:35 06.10.2018 | roei635 roei635

    הMP של AC:BH היה מדהים
    הם לגמרי צריכים להחזיר אותו

  7. 7

       | פורסם ע"י