הרשמה

גרסה חדשה לקונסולת ה-Switch צפויה לצאת בחצי השני של 2019

הדיווח נעשה באתר הוול סטריט ג'ורנל

עוד לא ידוע אילו פיצ'רים נוספים הגרסה החדשה תכיל

על פי דיווח באתר ה-Wall Street Journal שהגיע מספקים ועוד אנשים עם קשר ישיר לתוכניות העתידיות של נינטנדו, החברה צפויה להוציא מודל חדש לקונסולה העולה שלה, ה-Nintendo Switch. לפי הדיווח, נינטנדו מתכננת להוציא את המוצר חדש שלה באזור קיץ 2019 (מה שאומר שיש סיכוי שנראה עוד פרטים וחדשות על כך בתחילת שנה הבאה, או אולי אפילו בסוף השנה הזו בטקס פרסי הגיימינג). ההוצאה של הגרסה החדשה מגיעה כדי להקפיץ ולשמור על המכירות הטובות של הקונסולה.

בנוגע לחומרה עצמה, לא ידוע עוד המון לגבי ההחלטה של נינטנדו, שכן הם "מתלבטים לגבי איזו חומרה ותוכנה חדשים להכניס בשדרוג, ומה יהיו העלויות של שדרוג שכזה". אחד הדברים שהוול סטריט ציינו הוא האופציה למסך טוב יותר שיגיע לרמה של מה שאנחנו רגילים אליו מטלפונים חכמים. נכון, המסך של ה-Switch מצוין ומראה צבעים בצורה נהדרת, אבל עדיין לא כולל את כל הפיצ'רים של מסכי סמארטפונים שנחשבים לחסכונים יותר באנרגיה.

עכשיו לפני שחלקכם קופצים, כן - זה מבאס לכל מי שקנה את הקונסולה המקורית, אבל יש כאן כמה אופציות לאיך הגרסה החדשה הזו תהייה:

1. סגנון PS4 PRO, Xbox One X - זאת האופציה הכי מתסכלת, שכן בניגוד לשינוי בין PS4 ל-PS4 Pro, בו החומרה של ה-PS4 הייתה חזקה דייה כדי להריץ את אותם המשחקים ברזולוציה טובה, כאן זה אומר שיהיו משחקים שיצאו לגרסה החדשה של המשחק שיש מצב שלא יצאו (או יצאו עם גרפיקה הרבה פחות טובה וביצועים פחות טובים) לקונסולה המקורית. מצד שני, זה גם הכיוון הכי מעניין של הקונסולה כיוון שאז אנחנו נראה הרבה יותר משחקים מגיעים ל-Switch, משחקים שחשבנו שלא יגיעו אליו אף פעם, כמו Call of Duty, DMCV ועוד.

2. סגנון DS Lite - זאת אופציה הגיונית שכבר קרתה בעבר: גרסה קטנה יותר וקומפקטית של המכשיר, עם כמעט אותם הפיצ'רים ואותן הדרישות, פשוט לאנשים שרוצים את הקונסולה כקונסולה ניידת לדוגמא. זאת האופציה הכי ריאלית לפי דעתי, שכן האופציה הראשונה לדעתי (עד כמה שאני רוצה שהיא תתקיים) תפצל את בסיס המשתמשים של הקונסולה וזה משהו שאני לא יודע אם נינטנדו תיקח את הסיכון איתו.

בכל מקרה, חדשות מרעישות, נצטרך לחכות לעוד פרטים בהמשך השנה!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:19 04.10.2018 | 50smet 50smet

    אם מתייחסים לאופציה הראשונה, לא חייבים שינויים מרחיקי לכת כמו Xbox VS Xbox X.
    הם יכולים לעשות שיפורים מינוריים כמו הגדלת הראם לצורך קיצור זמני טעינה וכו' כמו שעשו עם הPSP בזמנו.
    הPSP הראשון הגיע עם 32MB ראם ואח"כ בPSP 2000 העלו ל64

  2. 2

    17:00 04.10.2018 | kakashihatake6th kakashihatake6th

    איזה באסה לפני שבוע בדיוק קניתי סוויץ'!

  3. 3

       | פורסם ע"י