הרשמה

הכירו את Devil's Hunt, משחק אקשן שאפתני שיושק ב-2019

קרעו שדים לגזרים בכותר השאפתני הזה

מתחרה ראוי ל-DMC 5 או עוד כותר שיפול בין הכיסאות?

Layopi Games, סטודיו חדש בתעשיית המשחקים הכריז כי הוא מפתח את המשחק הראשון שלו, כותר אקשן בשם Devil's Hunt שצפוי להוות מתחרה ראוי ל-Devil May Cry 5 המצופה.

הסטודיו הוקם ע"י פאוול לסניאק (Pawel Lesniak), סופר שהוציא לאור ספר בשם Equilibrium, אשר מספר על מלחמה בין שדים למלאכים, ואדם בודד בשם דזמונד שנקלע למלחמה בין שני הצדדים. Devil's Hunt צפוי להיות מבוסס על היקום והדמויות שהוצגו בספר, וליצור יקום שיתמשך על גבי מספר כותרים.

במאי המשחק מיכאל סאדוסקי(Michal Sadowski) מספר: "עלילת המשחק תיקח אתכם הלוך וחזור מהגיהינום, ארה"ב המודרנית, ועיר עתיקה. אנחנו מתכננים כמה פאזלים שהשחקנים יצטרכו לעבור, לצד מכשולים אחרים שיצטרכו להתמודד איתם. אנחנו עובדים על מערכת קרב ויכולות שתהיה קלה להבנה וקשה להתמחות, עם אופציה עבור שחקנים לשנות את סגנון הלחימה שלהם מתי שירצו."

סאדוסקי המשיך וסיפר קצת יותר לעומק על עלילת המשחק: "המשחק יתמקד במאבק הפנימי של דזמונד. הוא נקלע למלחמה שהוא עדיין לא מבין את משמעותה, וכולם מנסים לשכנע אותו להצטרף לצד שלהם ולעזור להם לנצח. בסופו של דבר הוא מבין שהבעיה היא לא הבחירה למי לעזור, אלא האנשים שדורשים את הבחירה."

המשחק מפותח על מנוע ה-Unreal Engine 4 ונשמע שהמפתחים יודעים מה הם עושים. האם מדובר במשחק שיצליח לעמוד מול כותרים גדולים אחרים שצפויים לצאת ב-2019?

Devil's Hunt צפוי לצאת ב-2019. פלטפורמות רשמיות עדיין לא הוכרזו.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י