הרשמה

המשחק Hitman: Sniper Assassin הודלף ע''י חברות דירוג

הסוכן 47 עלול להכות פעמיים בקרוב

הפרטים החדשים הללו בהחלט ישמחו אתכם אם אתם אוהבים את המתנקש האגדי

כאשר בואו של Hitman: Defenitive Edition הולך ומתקרב, ע''פ הדלפה של חברת דירוג קוריאנית ואוסטרלית, משחק היטמן חדש בשם Hitman: Sniper Assassin נמצא בדרך למחשב ולקונסולות. 

כמובן שהמפתחת IO Interactive טרם הכריזה על המשחק המסתורי, אבל בגלל שההדלפה מגיעה מכיוונם של חברות דירוג, כמעט רוב הזמן מדובר במשהו אמיתי. במקרה הזה, חברות הדירוג שהדליפו את המשחק לא סיפקו מידע עודף, חוץ מהעובדה שהמשחק יכלול אלימות רבה והוא יפותח ויופץ ע''י יוצרת הסדרה IO Interactive. אבל, ויש כאן אבל גדול, לא בטוח בכלל שמדובר בכותר ה-AAA הבא בסדרת היטמן, יכול להיות שמדובר בסוג של סיקוול או גרסא משופרת של משחק המובייל המוצלח Hitman: Sniper שהושק ב-2015, אבל כמובן גם זה לא בטוח והכל יכול לקרות כאשר מדובר בהדלפה כזאת ללא פרטים רבים. 

עוד בחודש נובמבר פורסם שב-IO Interactive עובדים על 2 משחקי היטמן, אז בהמשך למה שצויין בפסקה הקודמת, יכול להיות שאנחנו נקבל גם משחק AAA חדש לגמרי לסדרה וגם סוג של משחק ספין-אוף שמבוסס על צליפה מרחוק. 

Hitman: Defenitive Edition יגיע ל-Xbox One ול-PS4 ב-18 במאי. פרטים נוספים על עתיד הסדרה צפויים להגיע בתערוכת E3 בעוד מספר חודשים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י