הרשמה

הטריילר החדש של Dark Souls Remastered מחזיר אותנו לבוסים המוכרים

אין כמו לחזור לבוסים הקשוחים של Dark Souls בגראפיקה משופרת

אולי אפילו מגיעה לכם הנחה של 50%

גרסת ה-Remastered של משחק ה-RPG המצליח של חברת From Software, הלוא הוא Dark Souls מגיעה לקונסולות החדשות ולמחשב בחודש מאי. בנתיים, המפיצה Bandai Namco מפרסמת טריילר חדש שמחזיר את השחקנים לבוסים המוכרים של המשחק. 

המאפיינים הבולטים של Dark Souls הם מערכת קרב ענפה וקושי רב ללא רחמים, ובקרוב כל זה חוזר אלינו עם גראפיקה משופרת. המשחק תופס מקום ב-Lordan, ממלכה מתפוררת המאוכלסת במפלצות, רוחות ועוד כל מיני יצורים אחרים. הטריילר החדש מציג כמה מהבוסים המפלצתיים שאיתם נצטרך להתמודד במהלך שהותנו ב-Lordan. 

בנוסף לטריילר, Dark Souls Remastered זמין כעת להזמנה מראש באופן דיגיטלי ב-PS4 וב-Xbox One. במחשב האישי, במידה ואתם בעלים של Dark Souls: Prepare to Die Edition ב-Steam, הנכם זכאים ל-50% הנחה אם תרצו לרכוש את Dark Souls Remastered. החל מ-8 במאי, גרסת ה-Prepare to Die תרד מ-Steam, אבל כמובן במידה ורכשתם את הגרסא הזו בעבר אתם עדיין תוכלו לשחק בה. 

באופן כללי, הגרסא המחודשת של Dark Souls כוללת את אותן הדמויות, הסביבה והמשחקיות המאתגרת שאנחנו מכירים, אבל הפעם כל זה מגיע עם גראפיקה משודרגת ושיפורים ל-quality of life. ניתן יהיה גם לשחק אונליין עם 6 אנשים. 

Dark Souls Remastered יגיע ב-25 למאי עבור המחשב האישי, PS4 ול-Xbox One. המשחק נמצא בפיתוח גם עבור ה-Nintendo Switch. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:34 25.04.2018 | MacGyver MacGyver

    מישהו יודע איפה אפשר להזמין את גרסת האספנים?

  2. 2

       | פורסם ע"י