הרשמה

מפתחת המשחק LawBreakers משיקה משחק Battle Royale חדש

הכירו את Radical Heights, כותר ה-Battle Royale הכי חדש בשכונה

הילחמו עבור פרסים ותהילה באווירה שמבוססת על שנות השמונים

חברת Boss Key Productions, החברה שהביאה לנו את משחק היריות LawBreakers, תשיק היום בגישה מוקדמת את משחקה החדש Radical Heights, שהוא, איך לא, גם כן משחק שמבוסס על סגנון ה-Battle Royale הפופולרי. 

רק לפני מספר ימים הודיעה החברה שהיא מפסיקה את הפיתוח של משחקה הנוכחי, LawBreakers, וכמעט אף אחד לא ציפה שלחברה יש כבר משחק חדש שמוכן להשקה בגרסא מוקדמת, בעיקר בגלל שלא שמענו אף לא שמועה אחת בנושא. אבל אנחנו כמובן אוהבים הפתעות, בטח הפתעות כאלה, ו-Radical Heights הוא אמנם עוד משחק Battle Royale, אבל הוא מושפע מאוד מבחינה אסתטית משנות השמונים - למרות שהוא תופס מקום בשנת 2023. 

המפתחת ניסתה מאוד להפוך את Radical Heights לייחודי, והיא מתכננת להשיג זאת בעיקר באמצעות האווירה. ראשית, השחקנים נזרקים לתוך קהילה גדולה מוקפת כיפה בדרום קליפורניה, ששם הם כמובן צריכים להרוג כדי לשרוד. חוץ מהסריקות והחיפושים אחר ציוד, לשחקנים יהיו מגוון אפשרויות להרוויח כסף בכדי לשעשע את הצופים. ניתן יהיה להרוויח כסף באמצעות ירי על מכונות ארקייד, שימוש בכספומט, או באיתור גלגלי סיבוב רנדומליים. באמצעות הכסף הנ''ל ניתן יהיה לרכוש במשחק נשקים, אמצעים קוסמטיים, ושדרוגים נוספים שיופעלו החל מהסיבוב הבא. 

"מדובר בפרויקט שעבדנו עליו בתשוקה במהלך חמשת החודשים האחרונים והפעם אנחנו גם מפתחים וגם מפיצים את המשחק", אמר המנהל האומנותי של המשחק, זאק לורי (Zach Lowery) בהצהרה. "אנו מעריצים גדולים של משחקי Battle Royale ביחד עם הסגנון והאסתטיקה של שנות השמונים. בגלל זה, רצינו לממש את החזון שלנו בז'אנר ולייצר תקופה עתידנית מבוססת שנות השמונים שתופסת מקום ב-2023 שבה המתמודדים נלחמים עבור פרסים ותהילה". 

המפתחת הוסיפה ש-Radical Heights יהיה חינמי כאשר הוא יושק, ולא יהיו מיקרו רכישות שיעניקו יתרון במשחקיות, אלא רק כאלה שיעניקו אמצעים קוסמטים. 

Radical Heights יושק היום כחלק מתוכנית ה-Early Access ב-Steam. 

 

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:42 10.04.2018 | siegfried siegfried

    וואו! עוד משחק באטל רויאל! בדיוק מה שיקדם את עולם הגיימינג!
    אני ממליץ לכל חברות המשחקים בעולם לנטוש דברים משעממים כמו single player ועלילה ולהתמקד אך ורק במשחקים כמו זה שמעליי.

    ועכשיו כשאני חושב על זה, גם lawbreakers ניסה לרכוב על ההצלחה של overwatch, אבל אוברווטץ' זה כל כך 2016...

  2. 2

       | פורסם ע"י