הרשמה

חברת Take Two חידשה את תוקף הסמל המסחרי של Manhunt

האם כותר חדש בסדרה האלימה והאכזרית נמצא בפיתוח?

בעשור האחרון, לאחר שמעריצים רבים לא הפסיקו לייחל למשחק חדש בסדרה, יכול להיות שמשאלתם התגשמה. מצד שני, עדיין מוקדם לפתוח את השמפניה

סדרת Manhunt, הכוללת שני כותרי אימה-הישרדות-התגנבות מבית Rockstar Games נחשבת איקונית. הכותר הראשון משנת 2003 ומשחק ההמשך משנת 2007 נחשבים לשניים ממשחקי המחשב השנויים ביותר במחלוקת בכל הזמנים. למרות זאת, הם צברו קהילת מעריצים גדולה  שמחכה בחוסר סבלנות לקבל משחק חדש מהמפתחת הידועה.

בעשור האחרון, לאחר שמעריצים רבים לא הפסיקו לייחל למשחק חדש בסדרה, יכול להיות שמשאלתם התגשמה. בשבוע שעבר, דלף דיווח לפיו חברת Take Two, חברת האם של Rockstar, חידשה את תוקף הסמל המסחרי של Manhunt בחודש מאי 2016. תוקף העדכון הוא למשך 10 שנים.

חידוש תוקף סמלים מסחריים עשוי לרמז שהחברה עובדת על משחק חדש לגמרי. לחברות חשוב להגן על המותגים שלהן לפני שהן מכריזות רשמית על פרויקט מסוים ולפני שמישהו אחר יוכל לעשות שימוש ברעיון שלהן ולהרוויח ממנו.

מצד שני, יכול להיות ש-Take Two עדיין לא החליטה על פיתוח כותר חדש בסדרה ובחרה להאריך את התוקף של הסמל המסחרי של Manhunt רק ליתר בטחון. כלל לא בטוח שנשמע הכרזה על משחק חדש או שהוא בכלל בתכנון. דוגמא לכך הוא המשחק Agent, שהסמל המסחרי שלו עודכן ב-2016, אך לא נשמעו עדכונים אודותיו במשך שנים.

בין אם Take Two ו-Rockstar מתכננות קאמבק ל-Manhunt ובין אם לא, אפשר להבין מדוע מעריצים רבים מחכים לשובה של הסדרה. ההחלטה להשיק מחדש את Manhunt עבור ה-PS4 לפני שנתיים רק העלתה את העניין בכותר ובמשחקיות האלימה והמטרידה שלו. כל שנותר הוא לקוות שהחברות אכן ישימו לב לכך ויבינו שהדג השמן שנתפס להן ברשת לפני 15 שנה עדיין אכיל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י