הרשמה

סטים מונעת הנחה למשך 30 ימים ממשחקים שהושקו בהנחה 

ומה אומרים המפתחים?

החנות הוירטואלית הגדולה בעולם למשחקי מחשב נתפסה השבוע מגבילה את המפיצות שעובדות איתה.

סטים איפשרה זה לא מכבר למפיצים לתת "הנחת השקה" על משחקים בימיהם הראשונים או בשבוע הראשון. לכאורה, זו אופציה טובה גם לנו- השחקנים, שמקבלים אחוזי הנחה על משחק שזה עתה יצא, גם למפיצות, שצריכות שחקנים רבים על מנת לזהות באגים של השקה ולבנות קהילה יציבה שתחזיק את המשחק וגם לסטים- שבסך הכל לא רואה אלא רווח מכל משחק שנמכר באמצעות ההנחה הזאת. אלא שעכשיו מסתבר שלסטים יש תנאים שהיא לא חשפה לציבור השחקנים.

אתר pcgamesn דיווח שמשחקים שיצאו בהנחה, לא יוכלו להימכר בהנחה למשוך 30 הימים הבאים- מה שאומר שייתכן שהם יחמיצו מבצעים גדולים כמו מבצע החורף בסטים, יסבלו מירידה תלולה במכירות ולא יקבלו הזדמנות להעלות מכירות על ידי הוזלת המשחק.

פאולו לואיס סאנטוס (Paulo Luis Santos), מסטודיו המשחקים FLUX, התייחס לשיטה המפוקפקת, באומרו ש"זה היה יכול להיות רע מאוד מבחינה כלכלית עבורנו... היינו צריכים לתכנן מחדש את אסטרטגיית ההשקה שלנו, מאחר שיש המון מבצעי- סטים מצוינים לאורך השנה, ולא רצינו לפספס אף אחד מהם."

אף על פי שניתן לראות את ההגיון שמפעיל את סטים- משחק שנמצא בהנחה באופן תדיר מאבד מערכו הסובייקטיבי מהר, קשה להתעלם מכך שהשיטה הנהוגה כעת מצרה את צעדיהם של מפתחי האינדי, שבסטים כל כך גאים "לטפח".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י