הרשמה

הכירו את Three Kingdoms, המשחק החדש בסדרת Total War

המשחק צפוי להגיע מתישהו במהלך הסתיו

הכותר החדש בסדרת Total War לוקח אותנו לסין של לפני 2000 שנה

אם אתם ממעריצי Total War וכבר התחלתם לחשוש שחברת Creative Assembly מעדיפה להתמקד בכותרים אחרים מאשר בסדרת Total War, אז יש לנו בשורות טובות עבורכם. אמש, החברה הכריזה רשמית על המשחק החדש בסדרת משחקי האסטרטגיה ההיסטוריים, והמשחק החדש לוקח אותנו לסין של לפני 2000 שנה.

הכותר החדש נקרא Three Kingdoms והוא לוקח אותנו לסין של שנת 190 לספירה. מעבר לכך לא קיבלנו עוד פרטים על התוספות שעשתה המפתחת למשחק ואיך הוא שונה ממשחקים קודמים, אבל כן קיבלנו סרטון סינמטי שנותן לנו מבט למצב שבו הייתה המדינה באותה תקופה.

התיאור הרשמי הוא כזה: "סין נמצאת באנדרלמוסיה (בלגן). שושלת האן מתפוררת בפני הילד הקיסר. הקיסר הוא בסך הכל בובה של המצביא העריץ דונג זאו (Dong Zhuo). מדובר בשלטון ברוטאלי ומדכא, וככל שהעוצמה של דונג זאו עולה, האימפריה ממשיכה להתקדם לכיוון האנרכיה. אבל עדיין יש תקווה. שלושה גיבורים, שנשבעו לאחווה במאבק נגד העריצות, אוספים תמיכה למאבק שבדרך. בכך שהם מרגישים שיש הזדמנות, מצביאים מהמשפחות הגדולות של סין מצטרפים, וביחד יוצרים קואליציה שבירה שעתידה לקרוא תיגר על השלטון של דונג זאו. האם הם יצליחו להתמודד נגד העריץ, או שהאמביציה האישית שלהם תרסק את הברית? רק דבר אחד בטוח, העתיד של סין יעוצב על ידי הגיבורים שלה". אם זה לא עשה לכם צמרמורת, מעריצי Total War, אז אנחנו לא יודעים מה כן. 

Total War: Three Kingdoms צפוי להגיע למחשב האישי מתישהו בסתיו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י