הרשמה

המשחק Harry Potter: Wizards Unite אמור להגיע באמצע השנה

מפתחת Pokemon GO עובדת על משחק מציאות רבודה בעולם של סדרת הארי פוטר

המשחק צפוי ללמד את השחקנים כישופים ואולי אפילו להפוך אותם לתלמידים לכל דבר בבית הספר לכישוף ולקוסמות המפורסם

לפני מספר חודשים, מפתחת Pokemon GO, חברת Niantic Labs הכריזה שהיא עובדת על משחק חדש שמכוון למכשירי המובייל. המשחק החדש מבוסס על סדרת הפנטזיה המצליחה של הסופרת ג'יי קיי רולינג (J. K. Rowling), והיא כמובן סדרת הארי פוטר. המשחק נקרא Harry Potter: Wizards Unite והוא כמובן ימשיך בקו של Pokemon GO כמשחק AR (מציאות רבודה) עבור מכשירי מובייל, רק באווירה יותר קסומה.

כשהחברה הכריזה על פיתוחו של המשחק, לא קיבלנו פרטים נוספים, אבל כעת אנו מקבלים חלון זמנים שבו אמור להגיע המשחק, וזה יקרה מתישהו במחצית השניה של השנה הנוכחית. המידע הנ"ל ומידע נוסף מגיעים מפי מנכ"ל Niantic Labs, ג'ון הנק (John Hanke). בראיון לאתר Financial Times, אומר הנק שההשקה הצפויה של Harry Potter: Wizards Unite תהיה באופן כללי חלקה יותר מההשקה של Pokemon GO. כזכור, Pokemon GO הושק עם לא מעט בעיות והמפתחת מקווה להימנע מכך בהשקת המשחק החדש.

הנק גם ציין ואמר שלחברה יש כעת הרבה יותר ניסיון להתמודד עם משחק חדש לאחר Pokemon GO, וזה מתקשר לדברים כמו התעסקות במקומות ציבוריים, מדיניות ממשלתית, תקנות כאלו ואחרות, והתגובה של הציבור לאנשים שמשחקים במשחק AR בחיים האמיתיים.

באשר למשחק החדש עצמו, הוא כנראה יאפשר לשחקנים ללמוד כישופים ואולי אפילו להיות חלק מהוגוורטס. בנוסף לכך, השחקנים יתמודדו נגד אויבים עוצמתיים וניתן יהיה לחבור לחברים תוך כדי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י