הרשמה

אירוע המשימה הגלובלית הראשונה של Pokemon US&UM היה כישלון

וואו, אפילו לא קרוב.

ייאמר לזכותם של השחקנים שהמצב היה כזה גם בגרסה הקודמת של המשחק

משחקי ה-Pokemon החדשים והאחרונים על קונסולת ה-3DS הנהדרת, Pokemon Ultra Sun ו-Ultra Moon אתגרו את השחקנים שלהם לתפוס כעשרה מיליון פוקימונים תוך עשרה ימים בלבד. אם הם היו מצליחים הם היו זוכים ב-1000 מטבעות פסטיבל ואלו בעלי חשבון Pokemon Global Link היו זוכים ב-2000 מטבעות, אבל לרוע המזל הם אפילו לא היו קרובים.

המשימה הסתיימה כשהשחקנים תפסו 5,442,088 פוקימונים שזה מספר מרשים אבל מסתכם לטיפה מעל חצי מכמות הפוקימונים שנדרשה על מנת לסיים את המשימה. ייאמר לזכותם שמצב דומה קרה גם בגרסה הקודמת של המשחק, Pokemon Sun ו-Moon, כשהמשימה הגלובלית הראשונה של המשחק לא הסתיימה בהצלחה אבל אם להיות יותר הוגנים, שם השחקנים התבקשו לתפוס קולקטיבית מספר עצום של 100 מיליון פוקימונים תוך שבועיים.

בעוד חדשות בנושא משחקי הפוקימון החדשים: השם של המשימה הגלובלית הבאה כבר נחשף והוא ייקרא "Have fun Mantine Surfing" והוא יתחיל ב-12 בדצמבר ויסתיים ב-27 בדצמבר למרות שאנחנו עדיין לא יודעים את כל הפרטים לגבי המשימה. הטורניר התחרותי הראשון של המשחקים גם יוצא לדרך ב-15 בדצמבר וייקרא Johto X Alola Online Competition. התחרות הרשתית תתנהל בפורמט של קרבות זוגות כשהפוקימונים היחידים שיהיה אפשר להשתמש בהם מגיעים מאזורי Johto ו-Alola.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י