הרשמה

חברת EA משנה את תהליך ההתקדמות של NFS Payback

האם זהו Battlefront backslash?

גם משחק ה-Need for Speed החדש שהשיקה EA כולל מערכת מיקרוטרנזקציות, בואו נראה אילו שינויים נכנסו בעקבות תגובת השחקנים ל-Battlefront 2

למי שחי בשבוע האחרון מתחת לסלע ביער בן שמן ופספס את הסערה סביב מערכת ה-Loot boxים של משחק ה-Star Wars החדש, הלא הוא Battlefront 2:

המשחק מאפשר רכישת תיבות המכילות שדרוגים לשחקן ומאפשרות לשחקנים שמשקיעים כסף להגיע לשדרוגים מהירים במקום לשחק ולהשיג את התיבות בעצמם. ביקורת רבה נשמעה על כך בזמן הבטא ו-DICE שינו את המערכת מעט בכדי שתהיה הוגנת יותר. הביקורת הגיעה לשיאה כשחבר צוות ב-DICE הגיב ב-Reddit על כך שלוקח כ-40 שעות לפתוח את דארת' ויידר באמרה ש"רצינו שהשחקנים ירגישו שהם מצליחים כשהם פותחים את הדמות". התגובה קיבלה מעל 670 אלף הצבעות שליליות. בעקבות זאת, ציון המשחק ב-Metacritic עומד כרגע על 0.8 (מתוך 10, כן?). EA החליטה לכבות את אפשרויות הרכישה במשחק כרגע בכדי לנסות לכבות את האש.

על כל זה, משחק ה-Need for Speed שהשיקה EA לא מזמן כולל מערכת דומה אך במקרה הזה ציון המבקרים שקיבל המשחק ב-Metacritic הוא 61 בעוד ציון הקהל הוא 4.5 (שוב, מתוך 10) כך שהמשחק לא נפל בהכרך על מערכת המיקרוטרנזקציות.

EA מנסה לשפר את המצב וכללה מספר שינויים במשחק:

  • כמות ה-REP וה-Bank הניתנת על השתתפות ב-Events גדלה
  • Bait crates מעניקות יותר REP ו-Bank
  • התחרות מול Roaming Racer תעניק יותר REP ו-Bank
  • בולמי אוויר יופיעו לעתים קרובות יותר במשלוחים
  • כמות ה-Rep וה-Bank הועלתה במעט בסיום Events גם שלא במקום הראשון

שינויים אלו באים לאחר שהחברה כבר הקטינה את הזמן שבו חלקים חדשים מופיעים בחנות מ-30 דקות ל-10 דקות. EA אומרת כי שינויים אלו באים בעקבות הפידבק מהקהילה אך לא נראה שזה מה שיגרום לקהל לקנות את המשחק החדש. האם EA תסגור גם את המותג הזה או שתמשיך לנסות להביא משחק מירוצים טוב בשוק שמוצף במשחקים מצוינים (Dirt, Grid, Project Cars, Forza וכו').

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י