לדברי מנכ"ל EA, מנויי אונליין עשויים להחליף בעתיד את ההשקות הפיזיות של כותרי הספורט
ייתכן שביום מן הימים, תחדול EA מהטרנד של השקת כותרי ספורט אחת לשנה כדוגמת FIFA ו-Madden. מנכ"ל EA, אנדרו וילסון (Andrew Wilson), אמר שמנויי אונליין עשויים להחליף בעתיד את ההשקות הפיזיות של כותרי הספורט.
לדבריו, התעשייה צועדת אל עבר מודל חדש, לפיו יש להתייחס למשחקים כאל שירות, שכן צרכנים רבים מסתמכים יותר ויותר על רכישות דיגיטליות. לאור כך, המעבר למודל החדש עשוי להיות קל יותר. הבעיה הגדולה, לטענתו, היא שמשחקי ספורט מתקיימים במקביל לעולם האמיתי, כלומר סגלי הקבוצות מתחלפים, שחקנים ומאמנים עוברים ממועדון למועדון וכו'. כך נוצר מצב שהמשחק הופך לא מעודכן במהרה.
וילסון הדגים את דבריו באמצעות כותר המובייל של Madden, שהושק לפני 3 שנים ועדיין זוכה לתמיכה ועדכונים גדולים. המנכ"ל הוסיף שהאתגר הגדול יהיה לתרגם את המודל הזה, שעובד נהדר על משחק מובייל, למשחקים שמיועדים לקנסולות.
אם כבר הזכרנו את FIFA, חשוב לציין שהמשחק נמצא בצמרת טבלאות המכירה בבריטניה כבר מספר שבועות, למרות השקות גדולות אחרות שהתרחשו בחודשיים האחרונים.
תגובות
1
| פורסם ע"י