התכנון של החברה הוא להגדיל את גזרת הפיתוח באמצעות השקעה או רכישה של אולפנים חדשים
עושה רושם שמיקרוסופט מחפשת להשקיע במשחקים, אך לא מצפה לחזור לימי תור הזהב שלה. בעבר, מיקרוסופט התמקדה בעיקר במכירת קונסולות ה-Xbox שלה, אך במבט קדימה, נראה שדווקא הביקוש לתוכנה (משחקים, שירותים...) עלה בינתיים.
במשך שנים, נדמה היה שמיקרוסופט איבדה עניין במשחקים. כך למשל, קונסולת ה-Xbox One מותגה במקור כמכשיר בידורי כללי יותר מאשר קונסולת גיימינג פרופר. כמו כן, ביטלה מיקרוסופט כמה כותרים בעלי תקציב פיתוח גבוה וסגרה אולפנים כמו Lionhead, המפתחת של Fable.
הצעד לאחור שלקחה מיקרוסופט בכל הקשור למשחקים מורגש עד היום. הדוגמה הטובה ביותר לכך הוא כמות המשחקים הבלעדיים המאוד מצומצמת שלה השנה, אך נראה שכל זה עשוי להשתנות בקרוב. מנכ"ל Xbox, פיל ספנסר (Phil Spencer), חשף שמיקרוסופט מתכוונת לשוב ולהרחיב את גזרת פיתוח המשחקים שלה.
התכנון של מיקרוסופט הוא להגדיל את גזרת הפיתוח באמצעות השקעה או רכישה של אולפנים חדשים. באופן מפתיע, טען ספנסר שהמשחקים שיפותחו על ידי אותם אולפנים לא בהכרח יהיו בלעדיים עבור ה-Xbox או Windows. המטרה החדשה של ספנסר היא להגיע לגיימרים בכל הפלטפורמות, במקום "להשתמש בגיימינג כדי להפוך את ה-Xbox ו-Windows למצליחים יותר".
פירוש הדבר הוא שהמשחקים שמיקרוסופט תוציא לאור יתחילו להופיע במכשירי ה-iOS, האנדרואיד ואפילו ה-PS4. המהלך הזה עשוי לקרות באמצעות שירות הזרמה חדש שלדברי ספנסר, יושק במהלך 3 השנים הבאות.
הקונסולה החדשה והעוצמתית של מיקרוסופט, ה-Xbox One X, מושקת היום, 7 בנובמבר 2017!
תגובות
1
| פורסם ע"י