הרשמה

מיקרוסופט מפרסמת את נתוני הרווח שלה לרבעון הראשון של שנת הכספים 2018

מיקרוסופט מדווחת על עלייה של 21% בשימוש בתוכנות ובשירותי Xbox ו-53 מיליון משתמשים ברשת ה- Xbox Live

יהיה מאוד מעניין לראות את ההשפעה של קונסולת ה- Xbox One X על רווחי החברה לכשתושק ב-7 בנובמבר

חברת מיקרוסופט חושפת את הנתונים ואת התוצאות שלה נכון לתחילת הרבעון הראשון של שנת 2018. בארצות הברית, שנת כספים מתחילה בתחילת חודש אוקטובר ומסתיימת בסוף חודש ספטמבר, כך שאנו נמצאים למעשה בחודש הראשון של רבעון מספר אחת של שנת הכספים 2018.

באחד החלקים של הדו"ח, אותו פרסמה תחת הכותרת "מחשוב אישי", שם נכנס גם תחום ה- Xbox, דיווחה מיקרוסופט על רווח של 9.4 מיליארד דולר. באותה תקופה של שנת הכספים 2017, דיווחה מיקרוסופט על רווח של 9.3 מיליארד דולר, כך שמדובר בעליה קטנטנה למדי.

לפי פרסומי החברה, הרווחים מגיימינג בלבד עלו ב- 1% מ-1.885 מיליארד דולר בשנה שעברה, ל-1.896 מיליארד דולר. הקפיצה המשמעותית נמצאת בתוכנות ובשירותי Xbox שזינקו ב-21%. העלייה נובעת בעיקר כתוצאה מרכישות דיגיטליות של משחקים.

מספר משתמשי ה-Xbox Live עלו ב-13% מ-47 מיליון לפני שנה, ל-53 מיליון. המספרים כוללים את סך כל המשתמשים ברשת על גבי המחשב, ה-Xbox One והמובייל.

ב-7 בנובמבר, תשיק מיקרוסופט את קונסולת הפרימיום שלה, Xbox One X. יהיה מאוד מעניין לראות את ההשפעה שלה על רווחי החברה. את התשובה לכך נדע בתחילת הרבעון השני של שנת הכספים 2018 שיחל בחודש ינואר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י