הרשמה

נחשפו פרטים חדשים על חבילות ההרחבה של Shadow of War

וגם, מספר סטטיסטיקות משעשעות הספיקו להצטבר בשרתי המשחק

שתי ההרחבות הראשונות יוסיפו כל אחת שבט אורקים חדש ומבצרים חדשים למשחק, בעוד ששתי החבילות האחרונות יתמקדו בתוספת משימות עבור העלילה

חברת .Warner Bros חשפה פרטים נוספים על חבילות ההרחבה וה-Season Pass של Shadow of War. יחד עם זאת, חשפה WB גם סטטיסטיקות מעניינות על המשחק שהספיקו להתגבש שבועיים לאחר השקתו.

קיימות בסך הכל 4 חבילות הרחבה למשחק, כאשר כל אחת תושק בתאריך משלה. שתי ההרחבות הראשונות יוסיפו כל אחת שבט אורקים חדש ומבצרים חדשים למשחק, בעוד ששתי החבילות האחרונות יתמקדו בתוספת משימות עבור עלילת המשחק.

החבילות הן:

  • Slaughter Tribe Nemesis Expansion - תושק במהלך נובמבר 2017
  • Outlaw Tribe Nemesis Expansion - תושק במהלך דצמבר 2017
  • Blade of Galadriel Story Expansion - תושק במהלך פברואר 2018
  • Desolation of Mordor - תושק במהלך מאי 2018

ניתן לקנות את כל חבילות ההרחבה בנפרד או ביחד דרך ה-Season Pass במחיר מוזל. אם רכשתם את מהדורת ה-Gold של המשחק, תוכלו להוריד את כל חבילת ההרחבה ללא תוספת תשלום כאשר יושקו רשמית (לאחר שהכנסתם את קוד ההטבה שמגיע בתוך המהדורה, כמובן).

בנוסף לפרטים הרשמיים על חבילות ההרחבה, פרסמה WB סטטיסטיקות מעניינות ומשעשעות על המשחק דרך נתונים שהצטברו בשרתים שלה. צפו:

לפי הנתונים, קיימים יותר ממיליון וחצי שחקנים פעילים ברחבי העולם שמשחקים ב-Shadow of War וכ-3.3 מיליארד אורקים חוסלו (המספר הזה גדול יותר מסך כל משתמשי פייסבוק, טוויטר, סנאפצ'ט ואינסטגרם!). כמו כן, 139 מיליון אורקים גויסו לשורות השחקנים בשבוע הראשון בלבד (ממוצע של 320 בשניה), אך מצד שני, 3.65 מיליון אורקים בגדו בשחקנים שגייסו אותם. לבסוף, 13.3 מיליון אורכים בוישו על ידי השחקנים וירדו בסולם הדרגות ו-3.46 מיליון מבצרים נכבשו.

אם עוד לא קראתם את הביקורת שלנו ל- Middle Earth: Shadow of War, זה הזמן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י