הרשמה

בקרוב בשרתי הבדיקה של PUBG: יכולת לקפוץ ולעבור מעל מכשולים

את מכניקות התנועה החדשות ניתן יהיה לנסות בסוף אוקטובר-תחילת נובמבר

הדברים החדשים הללו צפויים להגיע עם השקת המשחק המלא

PUBG אמור להגיע עד לסוף השנה הנוכחית למחשב בגרסא מלאה וסופית, ול-Xbox One כחלק מתכנית ה-Game Preview. כשאנחנו אומרים "אמור" אנחנו מתכוונים לכך שלשם המפתחת Bluehole מכוונת, בינתיים נשארו עוד כ-11 שבועות ואין לדעת מה יכול לקרות במהלך פרק הזמן הזה. היום, Bluehole פרסמה פרטים על עדכון שיעניק לשחקנים יכולות חדשות ונחוצות במשחק.

בפוסט שפורסם בפורום של Steam, המפתחת Bluehole חשפה עוד פרטים על התכונות החדשות שהיא מתכוננת להוסיף למשחק ה-Battle Royale המפורסם כשהוא יגיע סוף סוף למחשב בגרסא הסופית ול-Xbox One כחלק מתכנית ה-Game Preview. בנוסף למפה מדברית חדשה, המפתחת עובדת כרגע על הוספת מכניקות טיפוס ודילוג מעל מכשולים. לפני שאתם קופצים מרוב שמחה, אכן ברור לכולנו שמדובר בתכונות שישפיעו משמעותית על המשחקיות של המשחק, אבל ב-Bluehole אומרים שהתכונות הללו צריכות להיבדק כחודש לפחות לפני שהן מגיעות לכולם.

"התוכן הנוסף והתכונות החדשות שיהיו בשרתי הבדיקה יצטרכו להיבדק לפחות בין שבועיים לארבעה שבועות. יהיה לנו קשה מאוד לספק שירות יציב אם נמהר להשיק את הדברים החדשים לכולם לפני סבב בדיקות", אמרו ב-Bluehole.

המפתחת אומרת שהשחקנים יוכלו לנסות את מכניקות הקפיצה והדילוג מעל מכשולים החדשות לקראת סוף אוקטובר-תחילת נובמבר. לפני כן אמור להגיע עדכון קטן לכולם, והוא יהיה האחרון לפני שהמפתחת מתחילה בהכנות להשקה הרשמית של PUBG.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י