הרשמה

העונה השביעית של PUBG החלה

מה מצפה לנו בעונה החדשה?

סוף החורף הגיע ואיתו נמס חלק מהשלג

היום בערב PUBG Corporation - המפתחת של PUBG השיקה את העונה השביעית של משחק ה-Battle Royal המצליח שלה. העידכון מגיע בתקופה שבה הרבה שחקנים איבדו עניין במשחק ועברו למשחקים אחרים כמו Warzone.

העונה השביעית של המשחק מחזירה איתה את Vikendi - המפה המושלגת שיצאה כבר לפני יותר משנה אך בגלל שלא הייתה אהודה על הקהילה וכמות שחקנים בה הייתה קטנה, המפה ירדה לטובת שיפוצים ושיפורים בתחילת עונה 6. Vikendi היא מרכז העידכון הנוכחי וכחלק מהמהפך שעברה המפה, המפתחים הורידו חלקים ממשטחי השלג שכיסו את המפה, התווספו לה 9 רכבות שינסעו ברחבי המפה ויעברו בין 12 תחנות ויאפשרו לשחקנים יכולות התניידות חדשות. מלבד הרכבת, פארק השעשועים של המפה ה-Dino Park עבר שידרוג מאסיבי בגודלו ויקרא מעכשיו Dino Land.


המפה לא רק עברה שינוי קוסמטי: העידכון החדש מביא איתו גם את מותם של אופנועי השלג שנמחקו ויחליפו אותם כלי רכב אחרים. לכל מפה במשחק יש נשקים אשר אקסלוסיבים עבורה ו-Vikendi לא יוצאת דופן. המפה המחודשת מגיעה עם ה-Mosin Nagant שהוא נשק צלפים קלאסי מתקופת מלחמת העולם השניה. בנוסף למפה החדשה וכל התוכן שהגיע איתה, נוספו למשחק משימות חדשות עבור קהילת השחקנים, פרטים קומסטים וסקינים חדשים לנשקים. בצידו הלא ניראה לעין של העידכון תוקנו באגים ושופרו הביצועים של המשחק. החברה פירסמה באתר המשחק את כל הפרטים על העידכון החדש.

מה אתם חושבים על העידכון החדש של PUBG? האם זה מה שיגרום לכם לחזור אליו?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י