הרשמה

חבר האסיפה הלאומית של דרום קוריאה שלף מחבת טיגון מוזהבת במהלך פגישה

ההשפעה של PUBG הגיעה עד למשרד התרבות הדרום קוריאני

המטרה הייתה להפציר במשרד התרבות הקוריאני שיצור סביבה פוריה שממנה ייצאו עוד להיטים בסגנון של PUBG

כולנו כבר יודעים עד כמה PUBG פופולרי במזרח הרחוק, אבל תודו שזה כבר עובר גבול מסוים. לי דונג סאופ (Lee Dong-seop), חבר האסיפה הלאומית של דרום קוריאה הצליח למשוך לא מעט תשומת לב במהלך יום שישי האחרון כאשר הוא שלף מחבת טיגון מוזהבת במהלך דיון ביקורת בנושא ענייני המדינה בתחום משרד התרבות, הספורט והתיירות, כך דווח באתר WikTree.

כאשר הדיון התמקד בדרכים כיצד לקדם את תעשיית הגיימינג הקוריאנית, לי שלף לפתע מחבת טיגון שהייתה מרוססת בזהב ושאל האם מישהו מבין את המשמעות של הדבר שהוא מחזיק בידו. לאלו מכם שעדיין לא יודעים, מחבת טיגון מוזהבת היא פריט אייקוני ב-PUBG שמשמש כנשק קר וקסדה הגנתית, תלוי כמובן בדרך שבה השחקן בוחר להשתמש בה. לכן, מחבת הטיגון המוזהבת הפכה לסוג של מילה נרדפת למשחק.

הסיבה שבגינה לי שלף את מחבת הטיגון המוזהבת היא בכדי לזעזע ולהפציר במשרד התרבות, הספורט והתיירות ליצור סוג של "סביבה פוריה" על מנת שעוד להיטים בסגנון של PUBG יגיעו מדרום קוריאה. PUBG כמובן פותח על ידי החברה הדרום קוריאנית Bluehole ומאז השקתו בחודש מרץ לשירות ה-Early Access של Steam, הפופולריות שלו רק הולכת וגדלה מיום ליום כאשר כ-15 מיליון עותקים נמכרו וכ-2 מיליון שחקנים משחקים בו זמנית. כל זה כשהמשחק עדיין בגרסא מוקדמת במחשב ובדרך ל-Xbox One.

מה דעתכם על הפעולה של לי? אותנו לפחות הוא שיכנע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:08 18.10.2017 | MATAN122 MATAN122

    אני קורא את הכתבה ועולה לי דבר אחד בראש: שגם אני חייב מחבת כזאת כמה שיותר מהר!

  2. 2

       | פורסם ע"י