הרשמה

Epic Games

המעצב הראשי ואולי אחת הדמויות המפורסמות ביותר בעולם מפתחי המשחקים, קליף בלזינצקי (שכבר לא אוהב כשקוראים לו CliffyB), מתפעל מסצנות המעבר במשחק החדש בסדרת Metal Gear Solid ואומר כי הידאו קוג'ימה וצוות המפתחים הם "הטובים ביותר במה שהם עושים".

לאחר הצלחה מסחררת עם Gears of War וקצת פחות עם UT3, מודיע בלזינצקי בראיון ל-CVG כי הוא מעריץ גדול של קוג'ימה, מפתח והוגה סדרת MGS המפורסמת, כשנשאל לגבי סצנות המעבר הרבות והארוכות של המשחק - ארוכות מדי, לדעתם של רבים.

הביקורת שלנו על Metal Gear Solid 4 (ציון: 97)

"סצנות המעבר המצליחות ב-MGS4 הן פנומנליות", אומר בלזינצקי. "אני חושב שהסרטונים מציגים את הסאונד ואנימציית זמן-אמת הטובים ביותר שראיתי בתעשייה. הם הכי טובים במה שהם עושים, ורואים - שחקנים אוהבים את זה".

בלזנצקי הוסיף כי "זוהי חותמת האיכות של עולם הגיימינג ושל הסדרה. הסצנות בנויות בצורה כל כך טובה, זוויות המצלמה והאנימציה הדגיטלית הופכות את החוויה לכמעט זהה לסרט קולנוע", בניגוד לדעתו האישית כגיימר, שסצנות מעבר צריכות להיות קצרות, קולעות, ולעניין. נו טוב, מה עוד תצפו ממפתח של משחקי יריות מהירים?

הראיון המלא עם קליף בלזינצקי יעלה בהמשך היום ל-CVG. מקווים לעדכונים נוספים מהבחור על GOW2, בתערוכת E3 הקרבה.

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:38 11.07.2008 | mister master mister master (אורח)

    אהבתי את הרובה מסור.

  2. 2

    12:07 12.07.2008 | WhiteCrow WhiteCrow

    אתם מתכוונים לעדכונים עם GOW3 נכון?

  3. 3

    16:15 12.07.2008 | יונתן טפרברג יונתן טפרברג

    EPIC Games קטנים משלוש MGS4

    וכן, אני יודע ש-3> זה b29;...

  4. 4

    23:10 12.07.2008 | DMG DMG

    ל2

    לא, הם מתכוונים לGOW2
    (gears of war 2
    ולא God of War

  5. 5

       | פורסם ע"י