הרשמה

קבלו הצצה ראשונה למשחק הסימולציה Jurassic World Evolution

הפכו לטייקונים מצליחים בפארק מלא דינוזאורים

מה חשוב לכם יותר - הצלחת הפארק או ביטחון המבקרים?

בפעם האחרונה שפגשנו את "פארק היורה" בתור משחק, הוא הגיע בצורת לגו והיה מבוסס על הסרט Jurassic World. הוא זכה לאהדה רבה על ההומור, המשחקיות שהחזירה את כולנו לילדות והפאזלים המאתגרים. אבל כמו כל שאר המשחקים שמבוססים על סדרת הסרטים, לא היה מדובר במשהו שלא ראינו אף פעם. המפתחת Frontier Developments נענתה לאתגר.

הכירו את Jurassic World Evolution, משחק סימולציה שנותן לכם, ניחשתם נכון, לנהל פארק דינוזאורים משלכם. כעת אנחנו גם יודעים איך המשחק יראה, הודות לטריילר משחקיות ראשון ששוחרר. בתור התחלה אתם תשלחו צוותי חקירה לרחבי העולם על מנת למצוא מאובנים, בהם תשתמשו כדי להנדס גנטית את הדינוזאורים שיהיו נוכחים בפארק שלכם. אתם תתחילו באי, שם תפתחו את הפארק שלכם איך שתרצו, עם אופציה להרחיב את הפארק ל-5 איים, וכל אי יתן לכם גישה למשאבים חדשים.

תוך כדי בניית הפארק שלכם, אתם תתקדמו ב-3 עצים שונים של פיתוח. הראשון, "בידור", יתן לכם להוציא מהמבקרים את כמות ההנאה המרובה ובכך להכניס לכם יותר מצלצלים לכיס. השני, "אבטחה", יוודא שגם לדינוזאורים המפלצתיים ביותר יש את האבטחה המקסימלית, כדי למנוע כמה שיותר נזק. ולבסוף, "מדע", יתן לכם לחקור את היצורים שבפארק שלכם וללמוד יותר על דרך החיים שלהם.

Jurassic World Evolution יהיה זמין עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב בקיץ הבא.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י