הרשמה

חברת Valve הסירה כמעט 200 משחקים מפלטפורמת המשחקים Steam

העדיפות של Valve היא לעזור לשחקנים למצוא משחקים שהם ייהנו לשחק

כל המשחקים שנמחקו פותחו על ידי Silicon Echo Studios ויש סיבה להסרת המשחקים

חברת Valve הסירה 173 משחקים מסטים כחלק ממה שנראה כמחיקת המשחקים הגדולה ביותר ביום אחד בהיסטוריה של Steam.

משחקי Silicon Echo משתמשים בנכסים שנמצאים כבר במנוע Unity כדי לשחרר משחקים מהר יותר ובפחות כסף. Valve התייחסה בעבר למשחקים כאלה כמשחקים מזויפים.

חלק מהמשחקים נמכרו על ידי חברה מקושרת בשם Zonitron Productions, בין יולי ואוגוסט החברה שחררה 86 משחקים לסטים. מדובר ב-10 אחוז מכלל המשחקים שיצאו לסטים באותם חודשים. רבים מהמשחקים היו זמינים בחינם או כחלק מחבילות מוזלות וחלק מהמשחקים בתשלום.

נוצרה בעיה כשאנשים היו משתמשים במשחקים של Silicon Echo כדי לקבל את קלפי המשחק הדיגיטליים של סטים ולמכור אותם בשוק האפור. קלפי המסחר אומנם לא שווים הרבה אבל עם מספיק מכירות המפתחים מקבלים חלק.

במאי האחרון Valve דיברה על הצעדים שהיא נוקטת על מנת לצמצם את התמריץ הכלכלי של שחרור משחקים מזויפים. זה לא מדע מדויק אבל תופעות רעות תמיד מוצאות דרך לעקוף את המערכת.

בהצהרה לאתר Polygon אישרה Valve את הסרת המשחקים וסיפרה על כך שקיים צוות במשרה מלאה שאחראי לטיהורים מסוג זה. "החשבונות האלו יצרו המון דיווחים ותסכולים מצד לקוחות ומפתחים אחרים, התברר שכל החשבונות היו אותו אדם שפעל תחת מספר משתמשים שונים" כך אמרה Valve.

Valve הוסיפה "הפעולות שבוצעו על ידי אותו אדם השפיעו לרעה על הפונקציונליות של החנות והכלים שלנו. לדוגמא, אותו אחד שלח מוצרים שכמעט זהים אחד לשני בכמות מאסיבית בסטים שהקשו על שחקנים למצוא משחקים כיפיים שהם מתעניינים בהם בחנות. המפתח גם השתמש לרעה במפתחות המשחקים והציג אותם בצורה לא נכונה בחנות של סטים".

זו הסיבה ש-Valve הסירה את כל המשחקים האלה וסיימה את הקשר העסקי עם הגורמים המעורבים. Valve סיימה את דבריה באמירה כי יצור של משחקים משובטים ומניפולציה על החנות שלה זה לא משהו שהיא תסבול וכי העדיפות שלה היא לעזור לשחקנים למצוא משחקים שהם ייהנו לשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:38 29.09.2017 | דגצ דגצ (אורח)

    מצוין! סטים צריכים ניקוי טוב

  2. 2

    11:39 29.09.2017 | GFreak GFreak (אורח)

    נחמד אבל שיעשו יותר משחקים חינם חחח

  3. 3

    13:46 29.09.2017 | מאור מאור (אורח)

    פלטפורמה מעולה, לא סתם וואלב מצליחים

  4. 4

    16:48 29.09.2017 | Lol Lol (אורח)

    אפשר את רשימת המשחקים?

  5. 5

    16:55 29.09.2017 | ל-4 ל-4 (אורח)

    רשימת המשחקים שהוסרו:
    http://steam.madjoki.com/app/659850/related

  6. 6

       | פורסם ע"י