הרשמה

המשחק Call of Duty: World War 2 ירוץ על ה-Xbox One X ברזולוציית 4K

המשחק ירוץ על 4K גם ב-PS4 Pro וגם ב-Xbox One X

הבטא הפתוחה של המשחק למחשב תחל ב-29 בספטמבר

אם אתם מתכננים לרכוש את קונסולת ה-Xbox One X החדשה של מיקרוסופט, אז מצפה לכם חווית מלחמת עולם שניה משובחת.

World War 2, משחק ה-CoD החדש של Activision והמפתחת החדשה-ישנה Sledgehammer Games אמור להגיע בתחילת חודש נובמבר, ובגלל שאנחנו כבר בסוף חודש ספטמבר, לאט לאט Activision מתחילה לשחרר עוד טיזרים וטריילרים שמכינים לנו תיאבון לקראת המשחק הקרב ובא. לדוגמא, לאחרונה זכינו לראות גם את הטריילר העלילתי של המשחק וגם פרטים נוספים על מצב הזומבים המחודש. אסור כמובן לשכוח שיש לשחקני המחשב עוד בטא פתוחה לשחק בה בסוף החודש הנוכחי, לכן רכבת ההייפ של Activision לא בדרך לעצור נכון לעכשיו.

מאחר וקונסולת ה-Xbox One X צפויה להגיע לחנויות ב-7 לנובמבר, ארבעה ימים בלבד לאחר השקת WW2, החלו לעלות שאלות האם הקונסולה תאפשר למשחק להביא עוד פיצ'רים לשחקני ה-Xbox, בעיקר לאחר שעיקר קמפיין הפרסום של Activision סבב סביב ה-PS4 Pro. למזלם של שחקני ה-Xbox, הגרסא של המשחק לקונסולת ה-X בהחלט תביא עימה בשורה חשובה.

על פי דף ההזמנה המוקדמת של אתר Game UK עבור גרסת המשחק ל-Xbox One, נראה שהדף עודכן והוא אומר כעת שהמשחק יהיה Xbox One X Enhanced עם תמיכה ברזולוציית Ultra HD (במילים אחרות: 4K). כמובן שהרזולוציה הזו תהיה זמינה גם ב-PS4 Pro, אבל זה בכלל לא מובן מאליו שזה יהיה גם זמין בקונסולה החדשה של מיקרוסופט.

Call of Duty: World War 2 יושק ב-3 לנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:00 25.09.2017 | WarFox89 WarFox89

    מצחיק אותי רצח שאני (ועוד המון אנשים ב-PC) עם מחשב מפלצתי ששום קונסולה לא מגיע לברכיים שלו עדיין לא מרגיש מוכן לשחק ב-4K בגלל FPS נמוך וכו' אבל מיקרוסופט וסוני לא מפסיקות להוציא מהפה את המילה "4K" ... איך אתם הולכים להריץ משחקים ב-4K על החומרה המעפנה שלכם ? על איזה הגדרות ? על איזה FPS בכלל ??? 20 ??

  2. 2

    12:38 25.09.2017 | Naki Naki (אורח)

    לא ראיתי בעין.. אבל האופטימזציה של המשחקים האלה יותר לקןנסולות פחות לpc.. ככה שעם טיפה שינמוך ברמה הגראפית תקבל פחות או יותר אותו fps על קונסולה ועל 1080ti. הכרטיס שלך מתאמץ לחינם. שחקני מחשב משלמים יותר ומקבלים פחות

  3. 3

       | פורסם ע"י