הרשמה

נחשפה מהדורה מוגבלת ונדירה של קונסולות Xbox One S מאירות

המהדורה מופקת בשיתוף פעולה עם צמד הדי ג'ייז, The Chainsmokers

הקונסולה החדשה והייחודית מוגדרת כ"יצירת אומנות של ממש"

מיקרוסופט וצמד הדי ג'ייז, The Chainsmokers, שיתפו פעולה כדי להפיק ולהשיק מהדורה מיוחדת של קונסולות Xbox One S מאירות. מדובר בחלק מיוזמה שנוקטת מיקרוסופט כדי ליצור קונסולות Xbox One S בשיתוף עם "מפורסמים ומותגים".

קונסולת ה-Xbox One S של ה-Chainsmokers מכילה מעבד המופעל דרך כניסת USB שיכול להמיר קול למופע אורות מתחלפים של ממש. הקונסולה כוללת 60 נורות שהאורות שלהן לא רק שנראות מגניב, אלא גם יוצרות אפקט תלת מימד, לפי מיקרוסופט.תוכלו לראות את הקונסולה המיוחדת וגם את השלטים הייחודיים בסרטון הבא:

The Chainsmokers התייחסו לידיעה: "ממש התרגשנו לעבוד עם Xbox על הפרויקט הזה ולהקים את המוזיקה שלנו לתחיה באמצעות קונסולת המשחקים הטובה בעולם. ידענו שהצוות במיקרוסופט יעשו משהו מדהים, אבל כשראינו את התוצאה הסופית לראשונה, ממש התלהבנו מהעיצוב המגניב."

מנהל השיווק של Xbox, ארון גרינברג, (Aron Greenberg), סיפר שהקונסולה היא מהייחודיות ביותר שמייקרוסופט ייצרה אי פעם. הוא גם כינה אותה "יצירת אומנות של ממש".

כאמור, מיקרוסופט נוקטת יוזמה הכוללת ייצור קונסולות Xbox One בשיתוף פעולה עם "מפורסמי-על מעולמות המוזיקה, הספורט, הטלויזיה, האופנה והקולנוע." חלק מהן יוכרזו עוד השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:04 12.09.2017 | שוקי שוקי (אורח)

    איזה יפה!!

    תכינו גם גרסה כסאת ל-X ואני אקנה!!

  2. 2

       | פורסם ע"י