הרשמה

הודלפו פרטים על גרסת הבטא של Star Wars Battlefront 2

המקור המדליף התברר בעבר כמהימן ואמין

אם המידע יתברר כנכון, הבטא תכלול תוכן רב וחדש בחלקו

תכני הבטא של המשחק, שנמצאת במרחק של 4 שבועות, הודלפו. הפרטים הללו מגיעים ממשתמש Reddit בשם Some_Info, שהוכיח את עצמו רבות בעבר כאחד שמצליח לחשוף פרטים על המשחק לפני שחרורו הרשמי. המשתמש הציג בעבר תמונות מתוך האלפא הסגורה לפני שהוכרזה. הוא גם הצליח להדליף פרטים מהימנים אודות המשחק לפני הצגתם הרשמית במסיבת העיתונאים של EA ב-E3.

הפוסט מאמת חלק מהפרטים שכבר היו ידועים לציבור. הבטא תכלול את המפה - Assault on Theed שיכולה להכיל עד 40 שחקנים. כמו כן, ניתן יהיה לגשת למצב ה-Starfighter Assault החדש במפה Fondor שיכולה להכיל עד 24 שחקנים. חלק מהפרטים החדשים גורסים שהמפה Strike on Takodana תהיה זמינה גם היא.

באופן מעניין, Some_Info מציין שמצב ה-Skirmish יהיה חלק מהבטא. מדובר במצב מתוך המשחק הראשון שמשוחק בפרספקטיבת co-op ובמרכזו, על השחקנים לאסוף כמה שיותר נקודות, שדרוגים ונשקים. גרסת ה- Skirmish בבטא של Star Wars Battlefront 2 ככל הנראה תתמוך במסך מפוצל לשני שחקנים.

הבטא של Star Wars Battlefront 2 תחול בין 6 ל-9 באוקטובר. שחקנים שהזמינו את המשחק מראש יוכלו לגשת אליה כבר ב-4 באוקטובר. הבטא והמשחק הסופי יהיו זמינים עבור ה- PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י