הרשמה

בכיר בנינטנדו מספר על "בעיית" המציאות המדומה שאיתה מתמודדת החברה

האם מעריצי החברה צפויים בכל זאת לקבל חידוש טכנולוגי משמעותי עבור מכשיריהם?

לנינטנדו יש היסטוריה בניסיון ליישם את המציאות המדומה במכשיריה, למרות שלא מדובר בהצלחה גדולה

בשנת 2015, בכיר בנינטנדו, רג'י פילס-איים (Reggie Fils-Aime) סיפר שהמציאות המדומה צריכה להיות משכנעת יותר כדי לתפוס תאוצה. מה דעתו על המציאות המדומה נכון לעכשיו? פחות או יותר אותו הדבר, כך מסתמן. פילס-איים סיפר לאחרונה ש"הבעיה עם המציאות המדומה טמונה בכך שהיא לא מספקת חוויות שמספקות כיף של ממש."

פיל-איים סיפר שנכון לעכשיו, אין לנינטנדו תכנון כלשהו בנוגע למציאות המדומה. למרות זאת, הבכיר הוסיף כי האפשרות תמיד קיימת. בשנה שעברה, התגלה שנינטנדו רשמה פטנט שקשור במציאות מדומה, מה שהוביל רבים לחשוב כי ייתכן שהחברה עושה מאמצים כדי להשמיש את הטכנולוגיה במכשיריה.

ב-2015, סיפר פילס-איים: "אנחנו מאמינים שעל מנת שטכנולוגיה כזו תתקדם, היא צריכה להיות מהנה וחברתית." בשנות ה-90 השיקה נינטנדו מכשיר מציאות מדומה שנקרא Virtual Boy. לצערם, הקונסולה לא הצליחה ונינטנדו לא חזרה מאז לעסקי ה-VR.

אולם, נינטנדו עשתה לא מעט דברים יחודיים בגיימינג כדי להציג את המרחב. הדוגמא הטובה ביותר היא קונסולת ה-3DS, שאיפשרה למשתמשים לראות תמונה תלת מימדית ללא צורך במשקפיים. הקונסולה הפכה ללהיט ומכרה יותר מ-67 מיליון יחידות ברחבי העולם.

לבסוף, פילס-איים אמר שהקונסולות הביתיות עדיין ברות קיימא. היו כאלה שביקרו את הקונסולות הביתיות וטענו שהן עתידות ליפול לאור העלייה בפופולריות של משחקי המובייל. פיל-איים אמר שההצלחה הגדולה של The Legend of Zelda: Breath of the Wild היא דוגמה מצוינת לביקוש הגדול של משחקי קונסולות.

הקונסולה החדשה של נינטנדו, ה-Switch, מכרה מאז חודש מרס יותר מ-4.7 מיליון יחידות ברחבי העולם, נכון לספירה האחרונה של החברה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י