הרשמה

EA: ההתעסקות ב-Battlefield 1 היא הגדולה ביותר אי פעם בסדרה

EA מתמקדת כרגע בשמחה של השחקנים מאשר ברווח

עדות נוספת לכך ניתן לראות בהיעדרות של ה-Season Pass של Battlefront 2

בריאיון לאתר MCV UK, סגנית הנשיא הבכירה של EA, לאורה מייל (Laura Miele) חשפה כמה תובנות מעניינות לגבי הדרך שבה EA שינתה את היעדים העסקיים שלה.

מייל התחילה ואמרה שהשימוש במדד ה-Net Promoter Score של המשחקים שלהם שינה את הדרך שבה הם מסתכלים על העסקים שלהם. מדובר במדד שנועד לבדוק עד כמה סביר שאנשים ימליצו על המוצר או השירות. לטענתה של מייל, ציוני ה-NPS הם מדדי ההצלחה העיקריים של EA.

"לא מדובר כבר ברווח. זה התפתח לאיך אנשים מרגישים לגבי המשחקים שלנו, ובסופו של דבר, איך הם מרגישים לגבי EA", אמרה מייל. השינוי החשיבתי הזה לטענתה הגיע בכך שהמשחקים שלהם עברו למודל של Live Service.

"אנחנו כעת מודדים את הסנטימנטליות של השחקן וההתעסקות שלו במשחק יותר מאשר בדולרים או בנתוני מכירות", אמרה מייל. כלומר לפי ההסבר שלה, ב-EA מעדיפים כעת להתעסק ב"שמחה" של השחקן מאשר ברווח ובכסף שהוא מספק. מאחר ומדובר בחשיבה שהיא אולי טובה מידי בכדי להיות נכונה, בהחלט ישנה אמת בדבריה. ל-Battlefield 1 יש יותר מ-21 מיליון שחקנים, ויש לו את מידת ההתעסקות הגדולה ביותר בסדרה אי פעם. ראיה לכך היא שהמשחק הושק ללא בעיות בסדר גודל של Battlefield 4, שאותו בחרה EA להשיק מוקדם מהצפוי בכך שהעדיפה רווח על פני חווית משחק טובה יותר, ובכך בעצם גרמה למוניטין של המשחק לצנוח.

על פי מייל, האסטרטגיה הנ"ל תמומש גם במשחקים הבאים של החברה, וזה כולל את Star Wars Battlefront 2. המשחק הנ"ל לדוגמא, כבר לא יקבל Season Pass שכביכול פיצל את הקהילה של המשחק הקודם, וזהו בהחלט סימן טוב, מאחר וב-DICE מתכננים אלטרנטיבה אחרת.

מה דעתכם על שינוי התפיסה של EA?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:31 29.08.2017 | מוזר שהם עושים את זה... מוזר שהם עושים את זה... (אורח)

    משהו מריח לי מסריח. אני מקווה שהם יזרו בהם מהאמירה הזו. אני לא טחון או משהו כזה אבל אני מעדיף seasson pass מאשר קומבינה חדשה תוצרת החברה השנואה באמריקה.

  2. 2

    22:00 29.08.2017 | איתן איתן (אורח)

    Season pass זה הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות למשחק. רכישות בתוך המשחק כמו סקינים ו"נשקים נדירים במשחק" זה עדיף בהרבה. שיתחילו משחק ב12 מפות וישקיעו בשברים חשובים במקום במודים חלשים כמו domination, tdm

  3. 3

    14:25 30.08.2017 | WarFox89 WarFox89

    המודל עסקים שיוביסופט עשו ב-Rainbow Six SIege הוא אחד הגאוניים ביקום - אין תוכן בלעדי או פיצול קהילה - הכל זמין לכולםכולל מפות חדשות, לוחמים חדשים וכו'... ואפשר לפתוח הכל בעזרת ה-Renown שמרוויחים במשחק. הדבר היחיד זה הדברים הקוסמטיים שחלקם אפשר לקנות בכסף אמיתי וחלק מאוד גדול מהם אפשר לפתוח גם בעזרת Renown שמרוויחים במשחק או שלי שלא מעוניין "עבוד קשה" אפשר לקנות גם את הלוחמים החדשים בכסף אמיתי.

  4. 4

    14:25 30.08.2017 | WarFox89 WarFox89

    מי *

  5. 5

    14:26 30.08.2017 | WarFox89 WarFox89

    לעבוד*

  6. 6

    17:48 01.09.2017 | uyuy uyuy (אורח)

    צודק השיטה ב rinbow six siege היא השיטה הכי טובה אי פעם ככה מי שרוצה לקנות בכסף אמיתי קונה ומי שלא רוצה יכול לשחק הרבה במשחק כדי לקנות את הדמויות {זה מה שאני עושה משחק הרבה וקונה בכסף של המשחק גם יותר מהנה וגם יותר שווה}

  7. 7

       | פורסם ע"י