הרשמה

Bioware: מצב הסינגל-פלייר של Mass Effect Andromeda לא יעודכן יותר

Bioware עוברת להתמקד במצב המולטיפלייר של המשחק, לאחר שנדמה כי הרימה ידיים בכל הנוגע למצב הסיפור

כל שנשאר הוא לקוות ש-EA תמצא דרך להוציא את הסדרה מהבוץ ולהחזיר אותה לגדולה שלה היא ראויה

Mass Effect Andromeda, משחק ההמשך לטרילוגיית Mass Effect, עבר דרך ארוכה ומוזרה. לאחר ההשקה המסעירה והעדכונים התכופים שיצאו על מנת לתקן את המשחק לאחריה, ציפו מעריצים רבים למשהו מוצק יותר בכל הנוגע למצב הסינגל-פלייר והסיפור של המשחק. למרות זאת, Bioware מאשרת שהסתיימו כל העבודות על מצב הסינגל-פלייר שלו.

Bioware הסבירה את המצב בכך שנכון לעכשיו, היא מתמקדת במצב המוליפלייר של המשחק ושקיים תכנון למלא את החלקים החסרים בסיפור בצורת מדיה אחרת. פירוש הדבר שכל חבילת הרחבה למשחק נמצאת כעת בגדר רעיון בלבד וסביר מאוד להניח שלא נזכה לראות אחת כזו.

מדובר בסוף עצוב אך לא בלתי צפוי עבור Mass Effect Andromeda, שהיה מרכז גדול של שמועות ורכילויות בעקבות ביצועיו הרעים וציוני הביקורות הנמוכים. כל שנשאר הוא לקוות ש-EA תמצא דרך להוציא את הסדרה מהבוץ ולהחזיר אותה לגדולה שלה היא ראויה, שכן יהיה חבל מאוד לראות אותה מסתיימת בצורה כזו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:26 20.08.2017 | drizzitx drizzitx (אורח)

    מעבר למשחק הראשון כל הסידרה נמצאת בהידרדרות מתמשכת, התחיל כ-RPG SHOOTER בעל פוטנציאל מדהים והפך לSHOOTER די נטו ו-RPG עלוב עם כל מיני אלמנטי משחקיות מרגיזים וכותבים חסרי השראה, bioware עזבו את הבניין מזמן, כל מה שיש היום זה שאריות של סטודיו שפעם היה ענק, עצוב :(

  2. 2

    12:49 21.08.2017 | WarFox89 WarFox89

    EA אלופי העולם בהריסת סדרות ומותגים ענקיים. כל כך צפוי ולא מפתיע אף אחד.

  3. 3

       | פורסם ע"י