הרשמה

שחקן הרוויח 10,000 דולר בטורניר For Honor בזכות פירצה במשחק

הטורניר הציג כמה מהבעיות הרציניות שיש למשחק

"הטורניר היה יותר בסגנון של 'מי יכול לנצל את המשחק יותר טוב'" אמרו מעריצים

במהלך סוף השבוע האחרון התנהל טורניר תחרותי של משחק הלחימה For Honor של Ubisoft. ובעוד שהחברה בוודאי חשבה שהתחרות אולי תעזור לתדמית הרעועה למדי של המשחק ותוביל לתחייתו מחדש, יש מצב שדווקא ההפך קרה. המנצח הגדול בתחרות, שזכה גם בסכום של 10,000 דולר, ניצח את התחרות על ידי ניצול של פירצה במשחק שגרמה למתקפות שלו להיות בלתי ניתנות לחסימה. הניצחון של אותו השחקן, ג'אקוב פאלן, הדגיש איזו דרך למשחק יש עוד לעשות כדי שהוא יהיה ראוי לשם שהוא ניסה ליצור לעצמו.

"לא חשבתי שזה יהיה עד כדי כך פשוט" אמר פאלן. "לפני התחרות לא שיחקתי שבועיים רצוף במשחק". הפירצה אותה ניצל פאלן הייתה יכולת שאיפשרה לכל מתקפה של פאלן לפגוע מבלי אופציה לחסום אותה, בעזרת כך שהוא הפסיק להינעל על היריב שלו תוך כדי הנפה של נשקו. פאלן בעצמו במעמד קבלת הפרס הכיר בכך שהוא מכיר והשתמש במכוון בפירצה הזו, ולהפתעת הרבה מהצופים, המפתח של המשחק שנתן את הפרס אמר שהוא (פאלן) ייאלץ כנראה "לשנות את סגנון המשחק שלו" בטון מבודח. מיותר לציין כי השחקנים של המשחק עצבניים בצורה בלתי רגילה. ברדיט של המשחק שחקנים הביעו את זעמם וקראו לטורניר "בושה וחרפה". עוד הם אמרו שהטורניר התנהל יותר בסגנון של "מי יכול לנצל את המשחק יותר טוב" מאשר להתבסס על יכולת אמיתית במשחק בדומה למשחקי לחימה אחרים כמו סטריט פייטר לדוגמא. "זה משעמם, לא מציג את היכולת של השחקן, או את האופציות השונות שיש למשחק, והם (Ubisoft) פשוט יושבים שם ומתנהגים כאילו זאת משחקיות טובה."

אם הבעיות לא יתוקנו זה לא נראה שהמשחק יתקדם לכיוון חיובי, אבל מי יודע, אולי טורנירים אחרים יהיו יותר תחרותיים והוגנים מאשר הטורניר הקודם.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:01 17.08.2017 | לירון לירון (אורח)

    זה ברצינות או בצחוק, המשחק הזה עד כדי כך גרוע

  2. 2

    10:27 17.08.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    רציני לחלוטין - אתה יכול לראות את המשחק וזה נראה רע כמו שאתה קורא. גם היו עוד כמה מקומות שאנשים השתמשו בליטרלי גליצ'ים כדי לנצח במשחק (יש אופציה לנצל איזה גליצ' כדי לגרום לאנשים ליפול כשהם בשיפוע אחרי שאתה תופס אותם, משהו הזוי). אני לא מבין איך הם נתנו לטורניר להתקיים עם כ"כ הרבה בעיות.

  3. 3

    10:39 17.08.2017 | Or.A Or.A

    מזל שקיבלתי אותו מתנה עם הכרטיס מסך שלי, אחרת אין סיכוי שהייתי קונה מראש.
    למרות שכל זה היה צפוי לקרות (יוביסופט)

  4. 4

    19:09 28.08.2017 | מישהו שאשכרה משחק במשחק מישהו שאשכרה משחק במשחק (אורח)

    א. הפרצה מאפשרת לחסום את ההתקפות שלו לחלוטין, יש במשחק אפשרות "לתקוף" לתוך התקפה בזמן הנכון ובכך לקבל יתרון - זה מתבטל עם הפרצה. הוא לא קיבל שביב של נזק על היריבים שלו "בחינם"

    ב. הפרצה לא מוגבלת לדמות מסוימת, משמע אמנם מכניקה של המשחק שבורה אבל היא שבורה בצורה שווה לכל השחקנים. עיצוב רע שדורש תיקון, לא משחק שבור שאי אפשר לשחק בו.

    ג. לתגובה כאן על "גליצ'" שמפיל. .. זה לא גליצ אלא אפשרות מכוונת במשחק שבה אם אתה מצליח להגיע למצב שאתה דוחף מישהו )או שהוא דוחף את עצמו( והוא עומד על שיפוע אחורה, הוא ייפול. הסביבה מאד משנה וצריך לשים לב אליה.

    בקיצור, פור הונור הוא בערך משחק בלא שנמצא בבטא, אבל רב השחקנים לא עזבו ולא "כועסים" אלא בחרו להמשיך לשחק תוך כדי שיפור המשחק, המפתחים בקשר איתנו דרך רדיט ומבצעים שינויים לבקשת הקהילה. אבל הכי קל להעתיק את המלים כתבות האחרות שמרנות על משחק שנוי במחלוקת בשביל צפיות.

    אה, והגהה לא הרגה אף אחד חברים..
    Glhf

  5. 5

       | פורסם ע"י