הרשמה

Project Cars 2 ייראה משמעותית טוב יותר על ה- Xbox One X מאשר על ה-PS4

הגרפיקה היפה ביותר של המשחק תיראה על גבי ה-Xbox One X, אלא אם אתם משתמשים במחשב חזק במיוחד

במאי המשחק: "ה-Xbox One X היא בעלת חומרה מצוינת. המפתחים שמים לעצמם למטרה לנצל את החומרה החדשה בצורה הטובה היותר"

בתקופה האחרונה, סיפרה מיקרוסופט שמשחקים חוצי-פלטפורמות ירוצו וייראו בצורה האופטימלית ביותר על גבי ה-Xbox One X יותר מאשר כל קונסולה אחרת. את האמירה הזו לא ניתן עדיין לאמת, אך נכון לעכשיו, נראה לפחות כי Project Cars 2 ייראה טוב יותר על גבי הקונסולה החדשה של מיקרוסופט.

במאי המשחק, סטפן ויליואן (Stephen Viljoen), אמר ששחקנים שישחקו במשחק על גבי ה-Xbox One X ייהנו מרמת הגרפיקה הגבוהה ביותר שיש למשחק להציע, בהשוואה לשאר הקונסולות. "אני לא יודע לומר בדיוק מה יהיו ההבדלים בגרפיקה בין ה-Xbox One X לבין ה-PS4 Pro, אך כמובן שעל גבי ה-Xbox One X הגרפיקה תיראה משמעותית טוב יותר, בזכות החומרה החזקה של הקונסולה.

הציטוט הזה לא מפתיע, שכן ה-Xbox One X היא הקונסולה העוצמתית ביותר שיוצרה אי פעם. לטענת מיקרוסופט, הקונסולה תהיה חזקה יותר מה-PS4 Pro ב-40%.

בעוד שגרסת המחשב של המשחק היא זו שתציג את הביצועים והגרפיקה הטובים ביותר, בהנחה שיש לכם מחשב מפלצתי, ויליואן ציין: "ה-Xbox One X היא בעלת חומרה מצוינת. המפתחים שמים לעצמם למטרה לנצל את החומרה החדשה בצורה הטובה היותר. Project Cars 2 ייראה וירוץ טוב יותר על גבי ה-Xbox One X יותר מכל מערכת אחרת, מלבד מחשב עוצמתי.

Project Cars 2 יושק ב-22 בספטמבר עבור ה- PS4, Xbox One והמחשב. ה-Xbox One X תושק בנובמבר. מחירה בארצות הברית יעמוד על 500 דולר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:58 09.08.2017 | גיימר כלשהו גיימר כלשהו (אורח)

    המרדף הנוראי הזה אחרי גרפיקה ריאלסטית גורם לרידוד רציני של התוכן המוצג במשחקים. זה חייב להיפסק.

  2. 2

    09:03 10.08.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אני מסכים אבל גם עם הסתייגות: יש הרבה משחקים שמדגישים את הגרפיקה המהממת שלהם ואת העובדה שהכל ב4K, בלי לשים דגש בכלל על משחקיות ואשכרה להיות כיף.
    מה שכן, יש משחקים כמו Project Cars בהם ריאליזם הוא חלק מהמשחק, ואפילו חלק חשוב ממנו ולכן לדחוף בשיווק של המשחק את העובדה שהמשחק נראה מציאותי יותר זה עניין משמעותי.

  3. 3

    09:26 10.08.2017 | WarFox89 WarFox89

    מסכים אתכם שגרפיקה מדהימה לא צריכה לבוא על חשבון משחקיות, עלילה והכיף של המשחק אבל אם הוא משלב את כל האמור והוא גם בעל גרפיקה עוצרת נשימה זה מוסיף המון לחוויה.

  4. 4

    00:55 11.08.2017 | Aaa Aaa (אורח)

    Aaa

  5. 5

    03:27 11.08.2017 | הידעתם? הכתב פאן בוי של אקסבוקס, זה פייק ניוז הידעתם? הכתב פאן בוי של אקסבוקס, זה פייק ניוז (אורח)

  6. 6

       | פורסם ע"י