הרשמה

המשחק The Long Dark יקבל סרט משלו

המשחק הושק היום אחרי תקופת Early Access מאוד מוצלחת

אדפטציה למשחק ההישרדות מסתורין, The Long Dark, נמצאת בשלבי עבודה והמפיק של סדרת האויב שבפנים, ג'רמי בולט, עומד בראש הפרויקט

The Long Dark היה הצלחה גדולה בתקופת ה-Early Access שלו בסטים במשך שנים. עוד בספטמבר 2014 הוא מכר 1.3 מיליון עותקים.

המשחק ביציאתו מכיל שניים מתוך חמשת הפרקים של סיפורו אשר נקרא "Wintermute". העלילה סובבת סביב טייס בוש בשם וויל מקנזי (Will Mackenzie) והמדענית דר' אסטריד גרינווד (Dr. Astrid Greenwood) שהתפצלו אחרי התרסקות בצפון קנדה הפראית. בעודו מחפש את הנוסעת שלו, מקנזי מבין שדברים הם לא כמו שהם נראים, כשכל החשמל אזל בפינה זו של העולם.

כשזה מגיע לסרט, נראה שלמפתחת Hinterland יש כבר כמה חברים במקומות הגבוהים. כבר הופק טיזר טריילר שנראה מאוד יוקרתי וקוריין על ידי כריסטופר פלאמר (Christopher Plummer). הטריילר בויים על ידי ג'ארד פלטיר (Jared Pelletier) ועל ידי המייסד של Hinterland רפאל ון ליירופ (Raphael van Lierop).

"המטרה שלי עם Hinterland...תמיד הייתה ליצור בידור מקורי שיכול להתפרס על כמה מדיות ולנצל את פוטנציאל הסיפור בכל אחת מהן" כך אמר רפאל והוסיף "שיתוף הפעולה עם ג'רמי בולט (Jeremy Bolt) הוא השלב הראשון בדרך להשגת החזון של סיפורים חוצי פלטפורמות בעולם של The Long Dark.

"אני מיד נשאבתי על ידי הנופים המרהיבים של המשחק, הטבע הבודד להפליא והריאליסטי... זה סיפור קיומי של מוסר, רגשית ופיזית שמתבסס על דמויות חזקות. זו גם תעלומה. זה כבוד לנסות לעשות צדק בסרט על זה" כך אמר המפיק ג'רמי בולט.

לא נבחר עדין במאי לסרט, אבל ון ליירופ יכתוב את התסריט.

טריילר השקת המשחק:

המשחק The Long Dark הושק היום ה-1 באוגוסט ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י