הרשמה

צפו בטריילרים מאירוע EVO האחרון

האירוע סיפק טריילרים שלא היו מביישים את E3

בין היתר: דמויות חדשות למשחקים ומשחק חדש לגמרי

במהלך סוף השבוע האחרון התנהל אירוע משחקי הלחימה התחרותית הגדולה ביותר במערב: Evolution Championship Series, או בקיצור EVO. בדרך כלל מפתחים וחברות משחקים מנצלות את האירוע המתוקשר מאוד בכדי להכניס טריילרים והכרזות חדשות לגבי משחקי הלחימה החדשים שלהן, ו-EVO של שנת 2017 לא היה שונה במובן הזה. הנה סיכום הטריילרים שהיו באירוע:

Geese Howard מגיע ל-TEKKEN 7

לאלו מכם שלא מכירים את הדמות, Geese Howard הוא האנטגוניסט של סדרת משחקי Fatal Fury ואחד מהנבלים הגדולים בסדרה. Geese הוא דמות מוערכת מאוד בקרב שחקני משחקי הלחימה והמעבר שלו ממשחקי לחימה דו מימדיים למשחק לחימה כמו TEKKEN הוא מוזר אך גם מאוד מבורך. זה נראה שהמשחק שומר על הגישה היהירה והמגניבה של Geese ויהיה נחמד לשחק איתו בחורף 2018 כשה-DLC יגיע.

Future Trunks

כבר דיי ידענו שאחת הדמויות היותר אהובות מסדרת האנימה הפופולרית של Dragon Ball Z מגיעה למשחק הלחימה המצופה של Bandai Namco ו-Arc System Works. ועכשיו Future Trunks מקבל טיזר קצרצר אך ממצה ששוב מציג לנו כמה המשחק הזה נאמן למקורות האנימה שלו. בנוסף, באירוע עצמו הוכרזו שעד סוף החודש יהיה אפשר לשחק עם עוד שתי דמויות לפחות בדמואים שיופצו באירועים והתערוכות השונות כך שברגע שיהיו פרטים תהיו בטוחים שנעדכן.

Blazblue Cross Tag Battle

משחק חדש בסדרת משחקי הלחימה הדו מימדיים הוכרז על ידי Arc System Works והוא יהיה קרוסאובר משוגע בין המשחקים של Blazblue, Persona 4 Arena, Under Night In Birth ו-RWBY. הטריילר הציג את המשחקיות ששומרת על המהירות הקומבואים והברוטליות של משחקי Arc System Works וכנראה שתכלול מנגנון Tag בין דמויות להארכה של קומבואים.

המשחק יגיע אלינו במהלך שנת 2018.

אם צפיתם בתחרויות נשמח לשמוע את דעתכם ומה אתם חושבים על הטריילרים מהאירוע.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י