הרשמה

מפתחי Call of Duty: World War 2 מגיבים להדלפת טריילר הזומבים

מפתחי המשחק רוצים שתחכו לתוצר הסופי

Sledgehammer Games מאוכזבים שהטריילר הודלף והם מחדדים שלא מדובר בטריילר הסופי, שצפוי להיות מוצג ביום חמישי

כפי שפרסמנו אתמול, טריילר שמציג את מוד הזומבים של Call of Duty: World War 2 הודלף כשלושה ימים לפני ההצגה הרשמית של המוד בכנס Comic-Con 2017. ההדלפה הזאת כמובן לא עברה בשתיקה מצד מפתחי המשחק ב-Sledgehammer Games שמקווים שלא תשפטו את מוד הזומבים החדש על סמך הסרטון הלא גמור לטענתם, אלא תחכו להצגה הרשמית ביום חמישי. 

דף הטוויטר הרשמי של Sledgehammer Games וכן דף הטוויטר של מייסד החברה, מייקל קונדריי (Michael Condrey) הגיבו להדלפה ובציוצים שלהם נאמר שהם מאוכזבים שהמעריצים רואים גרסא לא גמורה של הטריילר במקום הדבר האמיתי שיגיע בקרוב. קונדריי הלך עוד יותר רחוק ואמר שהתעשייה צריכה לדחות באופן מוחלט הדלפות בסדר גודל כזה. עוד הוסיף קונדריי שלצוות קשה מאוד שהתוצר הסופי של הטריילר לא יהיה הדבר הראשון שרואים המעריצים. 

במהלך הפאנל של Activision בכנס Comic-Con המתקרב, החברה תחשוף "חזון חדש ומעוות" שייצג את מוד הזומבים החדש של World War 2. דברים שכבר ידועים על מוד הזומבים החדש הם שהמוד יביא עימו סיפור חדש עם חוויה מפחידה לגמרי, כאשר הסיפור המרכזי יהיה סביב הניסיון הנואש של הרייך השלישי ליצור צבא בשלבים האחרונים של המלחמה. בהחלט סיפור מעניין ומסקרן.

כאמור מוד הזומבים החדש יוצג ב-20 ביולי, יום חמישי. על מנת לצפות בטריילר המודלף, הנכם מוזמנים לבקר בכתבה שפרסמנו אתמול.

Call of Duty: World War 2 יושק ב-3 לנובמבר עבור PlayStation 4, Xbox One והמחשב. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י