הרשמה

טריילר חדש ל-Gran Turismo Sport

תאריך ההשקה נחשף. היכנסו כדי לדעת מתי תזכו להניח עליו את ידיכם

סוני אישרה שהמשחק ירוץ ברזולוציית 4K וב-60 פריימים לשניה על ה- PS4 Pro

סוני חשפה את תאריך ההשקה של Gran Turismo Sport, המשחק הראשון בסדרה שמגיע ל-PlayStation 4. משחק המירוצים הבלעדי של סוני יושק בארצות הברית ב-17 באוקטובר. באירופה ובאוסטרליה יושק המשחק יום למחרת. תאריכי ההשקה הוכרזו בטריילר חדש.

סוני אמרה לאחרונה שכותר המירוצים יושק בסתיו, אך זוהי הפעם הראשונה שקיבלנו תאריך קונקרטי מאז העיכוב שקיבל ב-2016. ההכרזה הזו באה בעקבות השלמת הבטא הסגורה, שהסתיימה בשבוע שעבר. עם זאת, זו לא תהיה הפעם האחרונה שיצא לנו לראות את המשחק עד להשקה; סוני סיפרה שחשיפה מלאה של המסלולים והמכוניות שייכללו במשחק תגיע בקרוב. בינתיים תוכלו לראות את העטיפה הרשמית של המשחק, כולל תמונות ממהדורות ה-Day One, Steelbook ומהדורת האספנים. סוני אישרה שהמשחק ירוץ ברזולוציית 4K וב-60 פריימים לשניה על ה-PS4 Pro.

כמו כן, המשחק יתמוך גם ב-PlayStation VR, אך לא יכלול מזג האוויר ושעות היום והערב לא ישתנו במצב זה. ההחלטה לוותר על שתי התכונות הללו, שנחשבות לתכונות מפתח בסדרה, נבעה מהשאיפה להעלות את קצב רענון הפריימים ואת איכות התמונה. על כל פנים, השחקנים יוכלו לקבוע את הזמן ומזג האוויר לפני תחילת המירוץ.

Gran Turismo Sport יגיע אלינו שנים לאחר הכותר האחרון בסדרה, Gran Turismo 6, שהושק ב-2013 עבור ה-PlayStation 3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י