הרשמה

האם "משחקי הכס" בדרך לספר השיאים של גינס?

תתכוננו זה עומד לשרוף...

הסדרה בדרך לשבור שיא בזארי במיוחד במהלך עונתה השביעית.

סדרת הטלוויזיה "משחקי הכס" כבר קצרה שבחים רבים ואין ספור מועמדויות וזכיה בפרסים בטקסים החשובים ביותר של תעשיית הטלוויזיה האמריקאית. אך כעת, נדמה כי את ההישג הבא טרם מישהו הצליח לעשות לפנייה - תתכוננו זה עומד לשרוף.

באחד מפרקי העונה השביעית ייתכן שהסדרה תצליח לשבור את השיא לסדרה בה הוצתו הכי הרבה דמויות. נשמע קריפי? כן, גם אנחנו חושבים ואפשר לומר שגם לא מופתעים (בכל זאת, מדובר בסדרה בה מככבים דרקונים עם פתיל קצר).

"בסצינת קרב אחת הצלחנו להצית יותר דמויות מאי פעם", אמר יוצר הסדרה דייוויד בניוף (David Benioff). "רכזת הפעלולים שלנו באמת רצה להיכנס לספר השיאים של גינס". אף על פי שעל בניוף נאסר לגלות סודות על הקרב המדובר בו מתרחשת השריפה הגדולה, רכזת הפעלולים של הסדרה ראולי אירלם (Rowley Irlam) דווקא כן שפכה מעט אור על הסצנה הבוערת. בראיון עמה, היא חשפה את מה שכבר יכולנו לתאר לעצמנו: "הכוויות יגרמו על ידי דרקונים רושפי אש", לא באמת מפתיע נכון?

לדבריה, "האש בה השתמשנו היא אמיתית ולא ממוחשבת, אך הקפדנו לצייד את כל הפעלולנים שלנו בחליפות עמידות אש ונקטנו בזהירות רבה". בפרק המדובר, הוצתו לא פחות מ-20 פעלולנים של הסדרה, ובהפקה השתמשו בלהבה בגובה של יותר משלושה עשר מטרים.

ברור לכל כי "משחקי הכס" היא מהסדרות המדוברות אי-פעם. ולאחר הפרק הזה, היא ככל הנראה תשאר בטופ זמן רב גם לאחר ירידתה מהמסך.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:48 08.06.2017 | ראשלצי ראשלצי (אורח)

    יואו.. עכשיו כבר כבר באמת בא לי שיגיע התאריך...

  2. 2

       | פורסם ע"י