הרשמה

Capcom אישרה את עבודתה על אוסף משחקי Mega Man

האוסף יכלול תוספים רבים מגניבים כולל מוזיאון בו יש מזכרות מהמשחקים המקוריים.

שנתיים לאחר יציאת האוסף הראשון יוצא האוסף השני Mega Man Legacy 2 ויכלול 4 ממשחקי Mega Man המקוריים.

רגע לפני E3 החליטה Capcom לאשר את השמועות המרגשות שהתרוצצו בזמן האחרון ואמרה כי צוות הפיתוח עובד על אוסף משחקי Mega Man הנקרא Mega Man Legacy 2. כמו כן אמרה המפתחת כי בכוונתה להרחיב על המשחק יותר בכנס E3 המתקרב.

האוסף יכלול 4 משחקים מהסדרה, השביעי, השמיני, התשיעי והעשירי. לאלו שלא מכירים, מדובר במשחק נוסטלגי שכאמור הצליח מאוד בעבר ובחלק מהמקומות גם היום.

למעשה בעבר כבר יצא אוסף אחד ששמו Mega Man Legacy שהביא את המשחקים 1-5 לקונסולות המודרניות (האוסף יצא ב-2015) בהתאמה ל-8 ביט.

האוסף החדש-Mega Man Legacy 2, מגיע עם תוספות שונות שלא היו במשחקים המקוריים שאמורים לתרום לחווית המשחק. בין התוספות ניתן למצוא למשל מגן איתו יוכלו להסתובב השחקנים החדשים, אשר ישמור עליהם ויגרום לכך שיקבלו רק מחצית מהנזק של מכה רגילה. כמו כן יגיעו למשחק מעין Chekpoints חדשות (הנקודות אשר ברגע שאתה מגיע אליהן נשמר המשחק ותוכל להמשיך ממנו בפעם הבאה שתמות/ תחזור לשחק), אשר אמורות גם לעזור לשחקן המתחיל.

תוספת ממש נחמד למשחק היא ה-Challenge Mode שמערבב כל מיני זירות משחק ומאפשר לשחקנים להתחרות זה בזה. שחקנים ותיקים יוכלו להינות מפינה מעניינת של מעין מוזיאון הכולל כל מיני תמונות פיתוח מהמשחקים המקוריים או מוזיקה ישנה ונוסטלגית מהמשחק.

כאמור עוד פרטים ייחשפו ב-E3 אך בינתיים אנו יודעים ש-Mega Man Legacy 2 יעלה 20 דולר, ויגיע אלינו לקונוסלות ה-PlayStation 4, ה-Xbox One והמחשב ב-8 באוגוסט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:06 07.06.2017 | יש יש (אורח)

    איזה כיף!

  2. 2

       | פורסם ע"י