הרשמה

צפו: טריילר חדש ומרשים לסרט "רובוטריקים: האביר האחרון"

זהו הטריילר האחרון עד ליציאת הסרט לאקרנים בעוד כשבועיים.

טריילר חדש לסרט החמישי בסדרת הסרטים הפופולרית הגיע לרשת.

הפעם, הטריילר שם דגש על סצנות האקשן והאפקטים המרשימים של הסרט ולא מתרכז בעלילה עצמה, בניגוד לטריילרים הקודמים ששוחררו. כמו כן, ניתן להבחין כי עלילת הסרט תיגע בתקופות היסטוריות שונות: החל במלחמות בימי הביניים נגד האבירים, דרך קרבות רצחניים נגד הנאצים בתקופת מלחמת העולם השנייה ועד לקרבות עתידניים בחלל.

זהו הטריילר האחרון עד ליציאת הסרט לאקרנים בעוד כשבועיים. בין קאסט השחקנים המרשים ניתן למצוא את מארק וולברג (Mark Wahlberg), איזבלה מונר (Isabela Moner), אנתוני הופקינס (Anthony Hopkins), ג'וש דוהמל (Josh Duhamel), סטנלי טוצ'י (Stanley Tucci) וג'ון גודמן (John Goodman). מייקל ביי (Michael Bay), שהצהיר בעבר כי "האביר האחרון" יהיה הסרט הסופי בסדרה, שב גם הפעם לכס הבימוי. זאת, לאחר שלא קיבל לידיו את הזיכיון לביים את סרט הספין אוף של "הרובוטריקים" על Bumblebee שעתיד לראות אור במהלך 2018.

בראיון שנערך לאחרונה עם מפיק הסרט איאן ברייס (Ian Bryce), הוא העיד כי הסרט יהיה שונה מקודמיו בסדרה: לדבריו "יש כאן קנה מידה חדש של סיפור ואופי". "הסיפור יהיה שונה הפעם, מכיוון שהוא ישים פחות דגש על אלמנט שינוי הצורה - התכונה המזוהה ביותר עם הרובוטריקים - ובמקום, הוא יתמקד יותר בפן העלילתי".

Paramount, אולפני ההפקה של הסרט, הודיעו כי בקרוב יחלו לעבוד על סרט חדש לחלוטין תחת מותג הרובוטריקים, שמכוון לצאת לאקרנים במהלך שנת 2019.

"רובוטריקים: האביר האחרון" יעלה לאקרנים ב-23 ליוני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י